Kuinka voikin mennä näin "nappiin" kaikki..prkl

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Miten se voi olla, että kun yleensä ei päivällä puhelin eikä ovikello soi, niin nyt ne molemmat soi kun on vaikeeta saada muutenkin mukulaa nukkumaan :kieh:
Mä nukutin yli tunnin poikaa päikyille, jestas :headwall:
Ekan puolen tunnin jälkeen se nukahti, mä hipsin vessaan ja kun olin siellä niin puhelin soi |O ja poika heräs...seuraavan puolen tunnin silittelyjen jälkeen poika oli just nukahtamassa niin ovikello soi, saiskos vesimittarin tarkistaa |O |O
Nyt jos joku ton muksun vielä herättää seuraavaan tuntiin niin saa mennä nukuttamaankin sen :kieh:

sama tänään mulla täällä, pitäny ommella paljon ennenku meen nyt iltavuoroon ja kone tökkii tekee hyppytikkiä ja muuten mupeltaa...no sit saan sen skulaamaan ni soi puhelin...sit puhelun jälkee takas koneen kimppuun ja se tekee taas jotain tsäktsäk vikatikkiä ja sit taas säätöä ja vihdoin kohillaan no sit soi ovikello ----tätä samaa noin viis kertaa perätysten ---- ei siinä mitään mut kuka hitto tota mun ompelukonetta käy säätämässä sillä aikaa kun mä oon tuol ovella tai toisessa huoneessa puhelimessa :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko teillä hiirenhiljaista kun kaikki kuulee nukkuessaa ja herää?

No ei, radioo olen aina pitänyt päällä kun poika nukkuu..mutta me nukutaan alakerrassa olkkarissa ja mun känny oli keittiössä..ja keittiössä se ovikellon loota(siis se mistä ääni tulee) on. Eikä ne nyt kauheen pieniä ääniä kumpanenkaan ole.

Yhteistyössä