Kuinka voi osuuspankkia niin paljon ahdistaa????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Meillä molemmille näkyy yhteiset talous- ja varatili, lainanhoitotili ja lasten tilit. Mutta minin oma tili ei näy miehelle, eikä toisinpäin =)

Joo siis ne tilit, joissa toisella ei ole käyttöoikeutta ei tietenkään näy toisella (ellei ole lapsen tili, joka on laitettu näkymään vanhempien verkkotunnuksilla, vaikka sitä kautta siihen ei pystykään "kajoamaan".)

Pitää olla siis käyttöoikeus toisen tileihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Niin joo, mutta mä en oikein usko että tuo mies käyttäis väärin mun verkkopalvelutunnuksia...ja eihän niitä paikkoja ole nyt vielä ainakaan ollut missä mies olisi tarvinnut niitä omia tunnuksia..

Tästä ei olekaan kyse vaan siitä, että niitä vaan yksinkertaisesti ei saa luovuttaa toiselle. Se taitaa lukea ihan siinä sääntöjutussa minkä allekirjoitat, kun otat verkkopankkitunnukset.

Mutta mainittakoon vielä, että pakkohan toisen ei ole ottaa niitä verkkotunnuksia, jos ei halua, mutta periaatteessa ei saisi käyttää sinunkaan tunnuksiasi. Se mitä teidän kotona oikeasti tapahtuu, ei kuulu taas muille =)

Jaahas :D
No eipä niissä tunnuksissa mitää vikaa sitten ole, kun kerran ne tilit näkyy sitten molemmissa.
Mun pitää vissiin mennä sit mukaan pankkiin, että saadaan ne kaikki käyttöoikeuslaput allekirjottaa..vai tarviikohan niitä vielä, kun kertaalleen ne on jo kirjotettu?

Jos miehelläsi on valmiit täydet käyttöoikeudet tiliin ei tarvita tietääkseni kuin vain mies, joka ne lappuset kirjoittelee. Mutta varmista vielä omalta pankki ihmisiltäsi, koska voi olla näitä JA tilejä yms. joissa "säännöt" voivat olla erilaisia.

Meille ei onneksi ole tyrkytetty toisia tunnuksia, hyvin pärjätään yksilläkin.

Sitä ne ihmetteli hyvin paljon kun mies ei halunnut tiliinsä korttia, ei siis edes visa electronia.
Hänellä tili myös toisessa pankissa jonka tiliin on kortti joten siirtelee sitten palkkansa osuuspankista omalle toiselle tililleen.
Päivittäiset raha-asiat piti siirtää osuuspankkiin että saatiin laina sieltä.

Yhteistyössä