Kuinka voi olla näin paha mieli...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Eli tuosta koirasta nyt ollaan luopumassa. Eilen jo alkoi yks mies kysellä siitä. Asuu omakotitalossa, jossa on iso piha ja neidillä olis toinen, saman ikäinen narttu, sielä kaverina. Muutenkin paikka vaikutti todella hyvältä, tänään se sitten soitti, että koska sitä voi tulla hakemaan ja alustavasti sovittiin että perjantaina :'( En mä ajatellu, että sille näin nopeaa löytyy ottaja :|
Nyt vaan itku pääsee joka kerta kun koiran ohi käveleekin tai edes miettii, että se lähtee muualle. Kerroin pojille, että se on menossa muualle ja sitten itkettiinkin jo porukalla :'(
Perjantaina sitte lähtee tyttö uuteen kotiin, katotaan miltä mun silmät näyttää lauantain rippijuhlissa :/ Pitäis vaan yrittää miettiä positiivisesti, sille löytyi tosi hyvä koti... mutta se on niin tärkeä :heart:

Voi kamala. Olen itse joutunut luopumaan koirastani ja ikuisesti muistan sen tunteen kun uusi omistaja tuli sen hakemaan :( Koira vaistosi ja oli niin surullisen oloinen sekin. Itkeä vollotin pitkään viel sen jälkeen, se oli ihan kamalaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
:hug: Oliko teillä mikä syy että joudutte luopumaan?

Ei pysty olemaan kotona yksin... ainakaan kerrostalossa. Luulen että se on itsekin tyytyväisempi maalla. Kolmannen lapsen tulokin vie niin paljon ajasta, ettei aika riitä millään kahdelle koiralle :/ Tuola sille on ainakin tarpeeksi aikaa ja tilaa telmiä :heart:

tiedän tunteen, omasta koirasta jouduin luopumaan kun ei tullu lasten kans toimeen. oli pakko antaa pois kun eka laps synty. koira meni kaverille, kävin sen sinne viemässä. Kun olin pois lähdössä koira olis halunnu mukaan, muistan ikuisesti koiran surkeen katseen kun jätin sen sinne...

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:

Ei pysty olemaan kotona yksin... ainakaan kerrostalossa. Luulen että se on itsekin tyytyväisempi maalla. Kolmannen lapsen tulokin vie niin paljon ajasta, ettei aika riitä millään kahdelle koiralle :/ Tuola sille on ainakin tarpeeksi aikaa ja tilaa telmiä :heart:

Hyvä niinkin että pääsee telmimään. Toivottavasti pääsisitte vaikka moikkaamaan häntä välillä josko se helpottaisi?

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:

Hyvä niinkin että pääsee telmimään. Toivottavasti pääsisitte vaikka moikkaamaan häntä välillä josko se helpottaisi?

Välimatka on aika pitkä, mutta ainakin sähköpostia voi sinne päin aina lähetellä.

Nyt on sitte niin silmät turvoksissa, ettei paljo mitään näe... jos koko viikko menee näin :/ Yöllä tuli valvottua vaikka kuinka paljon. Ukkokin jo sanoi, ettei laiteta sitä pois... mutta tiedän, ettei se oikeasti haluaisi sitä pitää, vaan siksi, etten olisi surullinen :| Mutta kylläpä se itsekin tunnusti, että tuota hölmöläistä tulee ikävä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
oispa joka koiralla niin rakastava laumajohtaja kuin sinä :hug: kiva nähä että joskus koiran onnelisuus on tärkeää vaikka itseensä sattuisikin.

Ei tässä enää muuta ratkaisua oo... olis vaan löytyny paikka jostain lähempää, joltain tutulta, niin olis joskus päässy kattomaan :(
On tässä viikko aikaa nauttia neitokaisesta :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Toisaalta jos koiralla on hyvä uudessa paikassa, ei se välttämättä edes noteeraa sinua niin kuin mahdollisesti toivoisit kun menet sitä moikkaamaan :whistle:

En mä odotakaan mitään onnellista jälleen näkemistä, vaan että mä tietäisin että sillä on sielä hyvä olla :|

Piti vielä anoppilasta lainata parempi kamera ja näpsiä lisää kuvia :heart:
Tässä neiti nukkumassa :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=2202435.jpg
Ainakin osaa rentoutua.

http://www.aijaa.com/v.php?i=2202456.jpg
Taisi kuvaaminen vähän haitata, kun noin tuimasti katotaan kameraan :)

Me jouduttiin kanssa luopumaan meidän rakkaasta koirasta kuukausi sitten. Itkin kaksi viikkoa ennen kun koira lähti, ja kun veimme koiran uuteen kotiin niin helpotti heti.
Käytiin etukäteen tutustumassa, ja koiran muutonkin jälkeen olemme olleet tiiviisti yhteyksissä uuden perheen kanssa.
Nyt kun aikaa on kulunut, tiedän että teimme oikean päätöksen. Kodissamme ja sydämmessä on koiran muotoinen reikä, mutta tiedän, että näin olemme onnellisempia. Me, uusi perhe ja koira. Tämä oli ainoa oikea ratkaisu!

Eli tsemppiä teille! Kyllä se siitä, ajan kanssa!

Me saatiin meidän koira n. kaksi kuukautta sitten kun tuttavaperheessä loppui häkkitila ja yhdestä piti luopua. Ja täytyy sanoa et en olisi ikinä uskonut miten paljon iloa piei koira voi lapsille tuottaa! Koira sopeutui meille heti ja ex- omistajatkin on pari kertaa käynyt moikkaamassa, ovat kuulemma ónnellisia kun näkevät koiran olevan onnellinen. Jos me ei oltais koiraa otettu se ois saanut piikin...että ajattele että se teidänkin koira voi tuottaa paljon iloa siellä toisessa paikassa!

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Me jouduttiin kanssa luopumaan meidän rakkaasta koirasta kuukausi sitten. Itkin kaksi viikkoa ennen kun koira lähti, ja kun veimme koiran uuteen kotiin niin helpotti heti.
Käytiin etukäteen tutustumassa, ja koiran muutonkin jälkeen olemme olleet tiiviisti yhteyksissä uuden perheen kanssa.
Nyt kun aikaa on kulunut, tiedän että teimme oikean päätöksen. Kodissamme ja sydämmessä on koiran muotoinen reikä, mutta tiedän, että näin olemme onnellisempia. Me, uusi perhe ja koira. Tämä oli ainoa oikea ratkaisu!

Eli tsemppiä teille! Kyllä se siitä, ajan kanssa!

Jos paikka olis ollu lähempänä, niin oltais varmaan käyty sielä kattomassa... mutta kun välimatkaa on noinkin paljon, niin ei oo mahdollisuutta käydä :|
Sähköpostia ollaan laitettu monta kertaa ja soiteltu, hyvältä paikalta kyllä kuulostaa. Pitää kyllä olla yhteyksissä jälkeen päinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kirjoititko täällä joskus että koira tuhoaa teillä paikat?Vai oliko joku muu?
Saittekos koiralle jotain lääkettä tms?

Mietoja rauhoittavia sillä oli, muttei niilläkään helpottanut ollenkaan. Varmaan kerrostalon äänetkin sitä stressaa kun ollaan poissa...

Tällä viikolla oli iltasanomassa juttu koirasta joka kärsi eroahdistuksesta.Oli yrittänyt hypätä ikkunasta.Oli jäänyt takajaloistaan kiinni ja pelastettiin roikkumasta ikkunasta :(

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Rakkautta on myös päästää irti, kun on sen aika.
Peesi tähän =)

Ap: ottaahan se kipeää luopua lemmikistään. Mutta koirasi saa kivan uuden perheen, jolla on enemmän aikaa ja mahdollisuuksia koiralle kuin sinulla elämäntilanteessasi olisi ollut. Kaiketi voitte käydä koirulia joskus tervehtimässä uudessa kodissaan?

Yhteistyössä