Kuinka vanhana sulla on kysytty paperit vielä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "öö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Multa ei ole kysytty papereita mutta pari vuotta sitten bussikuski kysyi että lastenlippuko kun sanoin vain minne olin menossa. Ikää oli silloin 22v. 12v on täällä lastenlipun raja.

Mä en saa tupakkaa ja alkoholia ostettua mistään ilman papereita. En pääse ilman papereita myöskään baariin ja oon 26v. Jos mulla on tytär mukana, niin mua luullaan teini äidiks tai tyttären isosiskoks. Enkä yhtään ihmettele, näytän ihan kakaralta kropasta ja kasvoista. Mieskin vitsailee, että hällä on sielultaan ikää tasoa vastaava aikuinen nainen, mutta ulkonäöltä on sitten viattoman näkönen teini :snotty:. Joskus suutuin tosta miehen vitsailusta ja mies vaan lisäs aina enempi vettä myllyyn, joka kerta kun näki mun hermostuvan tosta :D.

37, lähdin ulos juhlistamaan täysi-ikäisen tyttäreni syntymäpäivää, meiltä molemmilta sitten haluttiin nähdä paperit. Ensin luulin tarjoilijan vitsailevan, ja naureskelin, että niin varmaan, mutta ihan oikeasti halusi paoerit nähdä:D tästä kyllä olin hyvällä tuulella vielä pitkään jälkeen päinkin.

[QUOTE="kaima";26525793]Muuten sama, mutta alle neljänkymmenen :)[/QUOTE]

En mäkää tupakkaa oo ostanu enkä baareissa luuhaa. mut esim ton videon takia piti näyttää. aika hyvin jos ei koskaan missään yhteydessä oo kysytty.

Ärrällä viimeviikolla. Ei myynyt tupakka ilman henkkareita oon 32v.

'Joka kesä sama juttu. Mistään ei saa mitään ilman henkkareita kun on kesätyöntekijät töissä. Vakkarit tunteen mut jo lähikaupoissa eikä kysele mitään. Enkä sitten aina raahaan niitä papereita mukanani. Ja kun jokin kaunis aamu sinne kassan taakse onkin ilmestynyt uusi kesätyöntekiä, niin jään aina ilman ostoksiani.

Voi kun kysyttäiskin niin olisin onnellinen! Viimeksi on kysytty varmaan 19vuotiaana ja olen kuitenkin vasta 24v. Pitäisköhän tehdä asialle jotain... Tai sitten lopettaa noissa vakiokaupoissa käyminen niin ei kaikki myyjät tuntis :D

Yhteistyössä