Kuinka vanhana nuorena pariutuneet olette saaneet ensimmäisen lapsenne?

  • Viestiketjun aloittaja Vuoden kuumeillut
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Oltiin kumpikin 17v. kun tavattiin, mie täytin 18v. ennen ku alettiin seurustelemaan.
Ehdin täyttää 22v. ennen kuin esikoinen syntyi, mies oli vielä 21v.
Ja kyllä, edelleen saman miehen kans ja toinenkin lapsi meillä on.
 
Vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Siis ootteko te kaikki edelleen yhdessä noiden lasten isien kanssa??
Seurustelemaan alettiin kun olin 14 ja mies 17. E-pillerit petti kun olin 16 ja esikoisemme syntyi kun minä olin 17 ja mies 19. Ikää meillä nyt 26 ja 29 ja kyllä olemme yhdessä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Kyllä naisen kannalta hedelmällisin ikä on siinä 20 korvilla eikä missään 28... Toi ikä on vaan niitä varten, jotka haluu ensin hankkia korkeeta koulutusta ja työkokemusta ja/tai ei oo aiemmin siippaa löytäneet!
Mä itse opiskelin tätä alaa ja ihminen kokee elämänsä aikana kriisejä. Niihin kriiseihin kuuluu ensimmäisen lapsen saanti ja mä en nyt muista kuka tutkija oli tutkinut tätä ja hän sanoi että ensimmäisen lapsen saanti kriisi pitäisi olla 22-25vuotiaana.
 
vietas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Kyllä naisen kannalta hedelmällisin ikä on siinä 20 korvilla eikä missään 28... Toi ikä on vaan niitä varten, jotka haluu ensin hankkia korkeeta koulutusta ja työkokemusta ja/tai ei oo aiemmin siippaa löytäneet!
Mä itse opiskelin tätä alaa ja ihminen kokee elämänsä aikana kriisejä. Niihin kriiseihin kuuluu ensimmäisen lapsen saanti ja mä en nyt muista kuka tutkija oli tutkinut tätä ja hän sanoi että ensimmäisen lapsen saanti kriisi pitäisi olla 22-25vuotiaana.
Ai henkinen kriisi? :)
 
Mei
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Siis ootteko te kaikki edelleen yhdessä noiden lasten isien kanssa??

Juu :) Ei hyvää miestä ja isää kannata vaihtaa ;)
Yhdessä ollaan oltu nyt reilut 12 vuotta, joista 8 vuotta naimisissa.
Kolme lasta on meillä.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vietas:
Ai henkinen kriisi? :)
No ei. kriisi on mm. murrosikä, sitten itsenäistyminen, sitten juuri tuo lapsen saanti, sitten on perheen arjen pyöritys ja en muista mitä niitä oli muita.
Ahaa.. Siis tavallaan fyysinen / biologinen kriisi? (Kuten huomaa en ole itse opiskellut tätä alaa xD )
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vietas:
Ai henkinen kriisi? :)
No ei. kriisi on mm. murrosikä, sitten itsenäistyminen, sitten juuri tuo lapsen saanti, sitten on perheen arjen pyöritys ja en muista mitä niitä oli muita.
Ahaa.. Siis tavallaan fyysinen / biologinen kriisi? (Kuten huomaa en ole itse opiskellut tätä alaa xD )
No vähän niinku joo. :)
 
Me alettiin alkujaan seurustella, ku olin 13 v. ja sit "vakavasti", ku olin 15-vuotias ja "mies" 17-vuotias. Ja ensimmäinen lapsemme syntyi, kun olin 24v.
Halusin lasta jo lukiossa, mutta seitsemän vuotta ehkäisemätöntä seksiä ei tuottanut tulosta. Luotan luontoäitiin, että kai se jotain tiesi.... Vaikka ei ihan loppuun asti tienny, erottu me jo ollaan ajat sitten.
 

Yhteistyössä