K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja R86 harmaana:Kaverini äiti oli 47-vuotias saadessaan kaverini. Nyt kaveri on 25-vuotias viisikuisen tytön äiti ja kaverin äiti on 72v![]()
Alkuperäinen kirjoittaja R86 harmaana:Kaverini ei tosin ollut ensimmäinen lapsi äidilleen vaan neljäs. Tosin nämä muutkin lapset ovat syntyneet silleen, että kaverini äiti oli silloin 44, 42 ja 40v eli aika myöhään.
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Alkuperäinen kirjoittaja R86 harmaana:Kaverini äiti oli 47-vuotias saadessaan kaverini. Nyt kaveri on 25-vuotias viisikuisen tytön äiti ja kaverin äiti on 72v![]()
Kiva kun kaverisi sai lapsen nuorena, niin mummokaan ei ole vielä kauhean vanha ja ehtii iloita lapsenlapsesta.
Alkuperäinen kirjoittaja voi :Mun äiti...Mun sisko on 33, minä 26, pikkuveli 23, pikkuveli 15 ja pikkuveli 8 vee. Äiti oli 43v, ku veli syntyi ja ite olin sillon 6:lla raskaana.
Alkuperäinen kirjoittaja voi :Mun äiti...Mun sisko on 33, minä 26, pikkuveli 23, pikkuveli 15 ja pikkuveli 8 vee. Äiti oli 43v, ku veli syntyi ja ite olin sillon 6:lla raskaana.
Lisäys vielä, että nää pojat syntyi eri vuosille, veli 2001 ja mun 2002 tammikuussa. Toinen siis ekalla ja toinen tokallaAlkuperäinen kirjoittaja voi:No meistä ei siis asunu kotona enää ku noi pojat. Jonku verran tää vanhin veli auttoi. Ja vanhin sisko muutti kotiin vähäks aikaasilloin ku säästi omaan asuntoon. Ite siis asuin jo kotoota pois ja odotin omaa. Nää pojat siis mun oma ja veli tekevät kaiken yhdessä. Äiti kyllä jaksoi hyvin, ehkä vaikutti se, että vauva aika ei ollut kauhean vaativaa. Tykkää lapsista kauheasti.
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Alkuperäinen kirjoittaja voi :Mun äiti...Mun sisko on 33, minä 26, pikkuveli 23, pikkuveli 15 ja pikkuveli 8 vee. Äiti oli 43v, ku veli syntyi ja ite olin sillon 6:lla raskaana.
Ihan mielenkiinnosta, että miten äitisi jaksoi yli nelikymppisenä hoitaa vauvaa? Olitteko te isommat paljon apuna?