Kuinka vanha olit, kun tämä mainos tuli ilmoille?

  • Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti
Eka kerta kun moisen näin. En oo ollu syntynykään tuollon vielä...
Meillä oli commodore-64, joskus ehkä 90-95 käytössä. Tai no myöhemminki se vielä oli, mutta hyvin vähän käytössä...koska sillon oli jo toinen kone...
 
13 v ja meillä ei ollut kumpaakaan mainituista vaan meillä oli Sinclair ZX Spectrum. Mun miehellä on vielä tallella oma Commodore 64 :D Itse asiassa sillä on vissiin tallessa kaikki koneet mitä se on ikinä omistamut :eek: :/
 
1 v. olin :eek:
Meillä ei mun muistin mukaan ollu kyllä kumpaakaan.. tais se sellanen laatikko (8bittinen?) nindendo tulla sitten joskus 90 luvulla meille..
Marjoa ja tetristä sitten ränkytettiin yötäpäivää...
 
Mää synnyin samana vuonna. En tiedä missä kuussa tuo on tullut ulos, että olenko jo ollut koliikissani ajamassa vanhempiani hulluuden partalle.

Ukolla on edelleen C64 (oli 3-vuotias vuonna -85). Ja on sillä Amigakin ollut. Mulla sitten vuosien päästä 8bit Nintendo ja siitä edespäin melkein kaikki Suomessa julkaistut pelikonsolit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:
3v. Meillä oli joku tavan tietokone sitten 90-luvun alusta lähtien, sillä tahkosin tetristä niin että vielä nukkumaan mennessäkin ne palikat vilkku silmissä :D

:LOL: Kuulostipa tutulta! Meillä löytyi varastosta 8-bittinen nintendo ja siihen tetris, mä oon ihan koukussa ollu jo puoltoista vuotta :D
 

Yhteistyössä