Kuinka vaikeeta voi ollakaan päättää lopullisesti erosta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vain

Vieras
tiedän että parhaaksi olis erota,ja sen olen päättänyt mutta mikä mun mieltä vielä yrittää kääntää..jos kaikki viä meniskin parempaan suuntaa(ei mene,se on kokeiltu monesti jo)
Jos tapthtuis ihme ja toinen muuttuis totaalisesti...oiskohan se ees mahdollista.
nyt ois taas hyvä kausi menossa,ois pitänyt laittaa ero vireille kun oli hetki sitten kaikki taas huonosti.
Liitto on pitkä ja tää on vaikeeta.
Miten mä voisin päättää oikein.miksi mun pitää.
oman hyvinvoinnin kannalta kai.
oisko kellään mukavia sanoja mulle,ei kiitos kamala kritiikkiä tää on jo muutenkin hankalaa.

:hug: En tiedä onko tuohon oikeaa vastausta.
Vaikka ero päätös on oikea niin vaikeaa se on silti aivan varmasti.Ja kyllä se kestää oman aikansa et saa asiat järjestymään ja elämän taas asettumaan.Mut sitten varmasti helpottaa ja suunta on parempaan päin =)
Voimia. Turha sitä minun mielestä on jahkailla jos päätös on ollut mielessä jo pidempään.Itsellä on ehkä mittarina se et jos parisuhteessa on enemmän huonoja ku hyviä hetkiä niin sillon on muutoksen aika :|

olen itse lukenut puhki John Grayn Mars ja Venus sarjan kirjaa Uusi rakkaus. Siinä on tosi hyvin käsitelty ero tilanteita. Päällimmäisenä tulee sulle mieleen sieltä sellainen ajatus, että et voi olla toiselle se oikea, jos hän ei ole sinulle se oikea. Silloin rakastavin tekosi hänelle on antaa hänelle ja itsellesi tilaisuus sen oikean löytämiseen, jättämällä hänet. Sinulle oikea ihminen saa sinut näyttämään parhaat puolesi ja suhteenne antaa teille molemmille virtaa, sen sijaan että se söisi sitä. Parhaimmillaan voit toteuttaa mielitekojasi ja kasvaa ihmisenä rakastavassa suhteessa. Sitä kohti tässä rämmitään itse kukin. Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja sintsu78:
Itsellä on ehkä mittarina se et jos parisuhteessa on enemmän huonoja ku hyviä hetkiä niin sillon on muutoksen aika :|

Itse en taas nojautuis tähän. Parisuhteissa voi olla aikoja, jolloin kaikki kyntää. Itse en heti sen perusteella eroa suunnittelisi, jos esim 10 vuoden suhteessa, on 4 kk tapeltu "koko" ajan. Eli siis jos peilaisin vain viimeisiin kuukausiin niitä hetkiä, niin silloinhan ero olisi edessä....