Kuinka vaikeeta sun olis elää ilman sipsiä,suklaata,karkkia ym.?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yllättynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yllättynyt

Vieras
Mä oon aina luullu, että olisin jotenkin täysin riippuvainen sipseistä, suklaasta ja karkeista. Olin tosi yllättynyt, miten helppoa on olla ilman niitä...aloitin terveellisemmät elämäntavat: en ostanut enää noita kaupasta, tyydytin herkkuhimojani hedelmillä ja marjoilla ja keksin aina muuta tekemistä, kun teki mieli herkkuja. Nyt ei tee mitään noista edes varsinaisesti mieli, ei ainakaan mitään himoa ole :) Jos on tahtoa tarpeeksi, jokainen pystyy lopettamaan/vähentämään karkkien ja sipsien mässäilyä, mulla motivaattorina oli laihtuminen.

Vaatii hieman totutteluaikaa ja oikeaa asennetta ennenku lakkaavat vaivaamasta mieltä moiset ihanuudet... :p :ashamed:
Tällä hetkellä ite en pysty oleen ilman makeaa (Carte d'orin mascarpone jätskin korkkaan jahka saan muksut nukkumaan! ); sipsejä kyllä voin olla hyvinki syömättä.

Mulle suklaa on pahempi kun karkki tai sipsit. Mä myös aloitin eilen terveellisemmät elämäntavat ja kyllä tuo suklaa välillä on kolkuttanut korvan takaa. En anna periksi, silloin tällöin herkuttelen.
Nyt just puuro valmis, sitä nauttimaan. Tuntuu et muutenkin syön koko ajan, vaikkakin yritän syödä terveellisesti. :)

Yhteistyössä