kuinka vähentää menkkojen määrää huomiseksi:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiitu

Vieras
Nyt hei tarvittais kipeesti ja nopeesti vinkkejä. Mulla on huomenna juhlat ja olin aatellu laittaa vaelean niukkalinjasen mekon, no jostain kumman syystä menkat alkoi vaikka ei ois vielä pitäny. Miten saan vuodon loppumaan tai ees vähenemään. Mulla on hirveän runsaat menkat ei voi edes ajatella että laittaisi muuta kun tummaa päälle:) eikä mulla sitten taas ole muuta juhla-asua tähän hätään.

Joskus olen kuullut että Buranan syönti vähentäis vuodon määrää samalla ku auttaa kipuihin. Itsellä ei kokemusta asiasta kyllä ole. Eipä taida olla mitään reseptivapaata lääkettä millä vuotoa vois vähentää. Sellanen ku Caprilon kyllä on ja sitä käytetään vuotoja vähentämään mutta en kyllä tiedä määräiskö/antaisko lääkärit sitä ihan noilla ap:n perusteilla.

Eikös joidenki särkylääkkeiden pitäisi vähentää sitä vuodon määrää, näin olen ainakin joskus kuullut. Ja vuosia sitten olen testannutkin, mutta ei vaan toiminut.

Siis anteeks jos mä en nyt ymmärrä mut kai sä osaat suojia käyttää??? Ei kai sillä nyt mitään väliä on mitä on päällä jos tampooni on römpsässä ja/tai ohut suoja alakerrassa???

Yhteistyössä