kuinka väärin tämä on ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZIKI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ZIKI

Aktiivinen jäsen
06.03.2010
1 227
0
36
on ollu miehen kanssa puhetta toisesta lapsesta. No, mies sanoi että ei nyt haluaisi ruveta ihan tekemän vielä, mutta jos vahinko kävisi, ja saataisi tietää että olen raskaana, tottakai se pidettäsi, ja se olisi toivottu. ( ensimmäinen oli vahinko, mutta toivottu heti kun tiedettiin että se on siellä )

niin onko kuinka väärin etä jätän nyt syömättä pillereitä ja sattusi "toivottu vahinko".....

Hyvin väärin.

On eri asia, jos käy vahinko, kuin että kävisi "vahinko".

Mikset voi odottaa hetkeä, jotta voisitte sitten ihan tekemällä tehdä seuraavaa? Mun mielestä se ois paljon reilumpaa.

Yhtä väärin kun kaupasta ryöstäminen. Jos joku asia on jäänyt koriin tai toisen tavaran sisälle vahingossa, niin kukaan ei tuomitse, mutta jos asian on tahallaan kätkenyt, se on tuomittava rikos.

on väärin.

meillä kävi niin että mies ei olisi halunnut vielä toista lasta, mutta mä en halunnut alkaa hormooneja syömään. Mietin ja tuskailin että mitä teen, kunnes päädyin kuparikierukkaan. Mies ei halunnut käyttää kuitenkaan kondomia. Menin sitten lääkärille sitä kierukan laittoa varten mutta oli jo myöhäistä, olin juuri tullut raskaaksi.

Alkuun se oli shokki miehelle (ja vähän mullekin vaikka salaa toivoinkin "vahinkoa") mutta sittemmin meni ohi ja mieskin odotti ihan innoissaan. Nyt on poika viisi viikkoinen tuossa vieressä tuhisemassa...

mutta siis kyllä siitäkin tuli tosi syyllinen olo, vaikka kyse oli vaan siitä että kesti liian kauan ennen kuin pääsin kierukan kanssa sinuiksi. Ja mies kyllä olisi itse voinut huolehtia kortsun käytöstä eikä sysätä ehkäisyä pelkästään minun vastuulle...

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";22641942]no todellakin on väärin kusettaa joku isäksi valehtelemalla että syö pillereitä.

täysin verrattavissa raiskaukseen.[/QUOTE]

No niin on! Hirveetä väkivaltaa mies-poloiselle. Aiheuttaa mokoma ämmää vielä traumoja tollasella tempulla.

Tosi väärin! Otsikko aloitetaan ISOLLA kirjaimella, eikä sanan ja välimerkin väliiin tule välilyöntiä! Tämän lisäksi kyselet, että onko väärin tehdä sellaista asiaa, jonka jo itsekin tiedät vääräksi. Miksi kysyt, kun itsekin tiedät sen vääräksi? Mitä luulet, että miehesi vastaisi tuohon, jos häneltä kysyisit? Kysypä!

onkos tää tapahtumaisillaan Porvoossa??? Onko oikeasti paljonkin ihmisiä, jotka eivät ymmärrä mitä petos tarkoittaa? Jos petoksella huijaat toiselta tonnin, yhteiskunta rankaisee. Isäksi huijaaminen on mielestäni isompi asia kyllä, vaikka toinen sitten lopulta tykkäisikin lapsesta. Ja miltä lapsesta tuntuisi tietää, että äiti on kriminaali?

Kyllähän tuollaisella metodilla tehtyjä lapsia on paljon jo ...
Tehdä lapsi miehen "selän takana" on omavaltaista päättämistä yksin yhteisestä asiasta. Ja vielä noin suuresta asiasta.
Kun jopa raha-asioissa ei hyvällä katsota, jos toinen puoliso tekee petoksen ja valehtelee tai pimittää. ja raha-asiat on kuitenkin vähemmän lopullisia kuin lapsentekoprojekti.

Yhteistyössä