Kuinka usein tunnette sikiön liikkeet päivässä kun viikkoja 21??

Muutama viikko sitten tuntui tosi monesti ja monta potkua/muljuamista päivässä putkeen.
Nyt viimeisen viikon ainaka tuntunut muutaman kerran päivässä pientä liikettä. Mutta tänään ja eilen ei oo tuntunut oikeastaan yhtään liikettä tai sitten en ole huomannut.

Pitäisikö olla huolissaan? Vatsa kipeä varsinkin yön jäljiltä ollut nyt mutta johtuu varmaan siitä että nukun ehkä vähän mahaa vasten (kyljellään).

tiutski
Mä en tästä toisesta edes tuntenut liikkeitä vielä tossa vaiheessa, vaikka ekasta tuntui jo rv 16+....

Koklaa että juot vaikka jotain kylmää ja makeaa ja menet makuulleen kuulostelemaan, kyllä se pikkuinen sieltä jotain merkkiä antaa.
Ja vauvallahan voi olla vaan hiljaisempia päiviä, niin meidänkin esikolla oli. Joskus ei koko päivänä tuntunut mitään ennenkun oikein kyttäs ja tökki hereille.

hmm
Mulla viikkoja 19+4 ja istumisasennossa sekä selällään pötkötellessä tuntuu yleensä liikkeitä vähän väliä. Muissa asennoissa, esim seistessä ei oo tuntunut vielä kertaakaan.

Mutta koko ajan ovat lisääntyneet ja voimistuneet liikkeet, joten tuohon hiljenemiseen en osaa sanoa... Kuin sen että rauhoitu paikalleen kuuntelemaan ja tunnustelemaan, toisissa asennoissa tuntuu paremmin. Voihan myös vähän töniä pikkusta hereille :)

vieras
Mulla nyt viikkoja 22 ja liikkeet tuntuu yleensa useita kertoja paivassa, yleensa silloin kun istun/ makaan paikoillani, jos on kiireisempi paiva niin en usein liikkeita juuri huomaakaan, tai jos oikein odotan niin ei varmaan tunnu, mutta esim tv:n edessa ,makoilu saa usein vauvan liikkeelle.

Yhteistyössä