Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mää käyn 3-6 kertaa viikossa jumpassa.
Alkuperäinen kirjoittaja kink:Ennen lähes päivittäin ainki 5 krt viikossa, nyt vaan leivon ja syön![]()
Olen töissä puol neljään. Onhan siinä iltaisin aikaa ja viikonloppuisin.Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Miten te kerkeette jotkut käydä 3-5 krt?? Jos on kotona ni sit vois kolmisen kertaa keretä, mut töissä ollessa ei toivookaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Miten te kerkeette jotkut käydä 3-5 krt?? Jos on kotona ni sit vois kolmisen kertaa keretä, mut töissä ollessa ei toivookaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Miten te kerkeette jotkut käydä 3-5 krt?? Jos on kotona ni sit vois kolmisen kertaa keretä, mut töissä ollessa ei toivookaan.
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:6x käyn salilla viikossa ja vaan salilla en jumpissa.Ja ihan aktiivisesti vaikka töitä oiski![]()
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Miten te kerkeette jotkut käydä 3-5 krt?? Jos on kotona ni sit vois kolmisen kertaa keretä, mut töissä ollessa ei toivookaan.
Ihan helposti..duuni loppuu viimestää k4 jää siinä ilta aikaa..joskus saatan käyä ihan ennen töitäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:6x käyn salilla viikossa ja vaan salilla en jumpissa.Ja ihan aktiivisesti vaikka töitä oiski![]()
Miltäs näytät?mulla on murheena tuo kun kaikki sanoo että aerobista kanssa mukaan,mä tykkäisin kanssa vaan käydä salilla.Teen kyllä vielä koko kroppaa joka kerralla,ajattelin jonkun ajan päästä alkaa tekemään erikseen ylä ja alakroppa eri päivinä.
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:6x käyn salilla viikossa ja vaan salilla en jumpissa.Ja ihan aktiivisesti vaikka töitä oiski![]()
Miltäs näytät?mulla on murheena tuo kun kaikki sanoo että aerobista kanssa mukaan,mä tykkäisin kanssa vaan käydä salilla.Teen kyllä vielä koko kroppaa joka kerralla,ajattelin jonkun ajan päästä alkaa tekemään erikseen ylä ja alakroppa eri päivinä.
Mä kasvatan isoja lihaksia..en halua vaan kiinteytyä..eli teen salin puolella aerobisen eli tunti vaik crossaria ja vatsoja tai meen uimaan..mitä ny keksinkin..
mut ohjelma menee niin et ma hauikset ti rinta ke aerobinen to rinta pe selkä ja la aerobinen...
eli mulla on nelijakonen ohjelma..Miltäkö näytännaiselta jolla on kunnon hauis
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Miten te kerkeette jotkut käydä 3-5 krt?? Jos on kotona ni sit vois kolmisen kertaa keretä, mut töissä ollessa ei toivookaan.
Ihan helposti..duuni loppuu viimestää k4 jää siinä ilta aikaa..joskus saatan käyä ihan ennen töitäkin.
Mie en kyl raaski iltasin harrastella hirveesti, tytöt oottanut koko päivän et äiti tulee kotiin, ja onhan sitä kotihommaakin aina. Aamusin kävin melkein salilla, mut se jäi kun sairastelin ja jaksaminen oli kortilla, pitää varmaan alottaa taas käymään.