kuinka usein teillä käy kylässä kavereita/sukulaisia?

• Viestiketjun aloittaja erno
  • Ensimmäinen viesti
Erittäin harvoin. Joskus menee useampi kuukausi ettei käy ketään. No mies käy muutaman kerran viikossa =) Mä oon erakko ja viihdyn kyllä näin mutta vähän useammin vois tavata ystäviä kun niitä ei ole kun muutama..

"kolmen äiti"
Sukulaiset asuu kaukana ja käyvät harvoin, ehkä n. 2 kk:n välein joku käy. Kavereita käy vähän vaihtelevasti, joskus viikottain, joskus voi mennä kuukausikin välissä. Lasten kavereita käy sitten muutama viikossa.

"vieras"
Tosi harvoin. Hyvä jos kerran kuussa joku poikkeaa. toki sitten taas joskus tulee sellaisia "vierasryöppyjä", etenkin jos on jotain merkkipäivä, että vieraita käy tiheämmin. Olisi tosi kiva jos enemmän kävisi, mutta olen melko neuroottinen siisteyden ja tarjottavien kanssa. En tykkää yhtään yllätysvieraista ja sovituista vierailuista taas stressaan itseni hulluuden partaalle. Tykkään kyllä seurustella vieraiden kanssa, mutta se härdelli ennen vieraiden tuloa on ihan kamala... Jotain perua lapsuudenkodista, jossa harvoin ketään kävi ja äidillä aina kamala stressi ja kiukku siivoamisen kanssa.

Aika harvoin.
Kavereita ehkä kerran / 2kk.
Arkisin on kaikilla työt sekä iltaharrastukset ja viikonloppuisin perheen kanssa oloa ja/tai harrastuksia.
Mies ei myöskään tykkää kutsua vieraita kotiin, joten mä käyn kavereilla ehkä
kerran-pari / 1kk.

Sukulaiset käy kylässä harvemmin, mutta poikkeilevat lähes viikottain kun esim. isovanhemmat hakee kuopusta eskarista.

"Vieras"
Kavereita käy kerran pari viikossa, mun veli käy lerran parissa viikossa, sisko ehkä kerran kuukaudessa. Mun vanhemmat käy meillä tosi harvoin, lasten synttärit ja joskus kuuten. Niitä kyllä nähdään viikottain mutta vieraillaan heillä. Miehen vanhemmat samoin, asuvat pitkällä ja me mennään sitten sinne useammaksi päiväksi.

"joopajoo"
[QUOTE="vieras";28120693]Tosi harvoin. Hyvä jos kerran kuussa joku poikkeaa. toki sitten taas joskus tulee sellaisia "vierasryöppyjä", etenkin jos on jotain merkkipäivä, että vieraita käy tiheämmin. Olisi tosi kiva jos enemmän kävisi, mutta olen melko neuroottinen siisteyden ja tarjottavien kanssa. En tykkää yhtään yllätysvieraista ja sovituista vierailuista taas stressaan itseni hulluuden partaalle. Tykkään kyllä seurustella vieraiden kanssa, mutta se härdelli ennen vieraiden tuloa on ihan kamala... Jotain perua lapsuudenkodista, jossa harvoin ketään kävi ja äidillä aina kamala stressi ja kiukku siivoamisen kanssa.[/QUOTE]

Olen täysin samanlainen! Mua stressaa ihan hirveästi kun joku tulee kylään, vaikka olis miten tuttu. Siivoan jatkuvasti, mutta silti meillä on lapsiperhesotkua, eli ikinä ei näytä siistiltä. Tuntuu muutenkin ettei ole yhtä siistiä/hienoa/tyylikästä ja hienosti sisustettua mitä muilla.. Mitenköhän tästä neuroosista pääsisi eroon :)

Yhteistyössä