Kuinka usein teillä siivotaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Imuroidaan joka toinen päivä. Pyykkiä pestään, kun sitä kertyy, ei ihan päivittäin.
Pölyjä pyyhitään sillon kun ne silmiin osuu.

Käytännössä joka päivä tehdään jotain. Sillä vältytään niiltä koko päivän suursiivoussessioilta joista mä en välitä :x

Imuroin joka päivä, pyykkiä pesen joka päivä. Lattiat pesen joka toinen päivä, samoin pölyt pyyhin joka toinen päivä. vkloppusin VAIN tavaroiden siirtämistä paikoilleen. Silti tuntuu että kaikilla muilla on siistimpää ja pölyttömämpää.. en jaksa enään tän huushollin siivoamista kun ei se näy missään :/ Lapsia kaksi kappaletta...jotka siivoavat oman huoneen joka päivä (siis laittavat tavarat paikalleen)

Alkuperäinen kirjoittaja kisu:
Imuroin joka päivä, pyykkiä pesen joka päivä. Lattiat pesen joka toinen päivä, samoin pölyt pyyhin joka toinen päivä. vkloppusin VAIN tavaroiden siirtämistä paikoilleen. Silti tuntuu että kaikilla muilla on siistimpää ja pölyttömämpää.. en jaksa enään tän huushollin siivoamista kun ei se näy missään :/ Lapsia kaksi kappaletta...jotka siivoavat oman huoneen joka päivä (siis laittavat tavarat paikalleen)

Mä huomasin ton saman silloin kun siivosin itse,,
nyt kun meillä käy siivoojat niin on selkeesti puhtaampi olo,
vaikkakin ylläpito siivousta joudun tekemään luonnollisesti.

Siivoan päivittäin. Imuroin n.joka toinen päivä, vesan pesen n.2 kertaa viikossa. Pölyjä pyyhin lähestulkoon päivittäin ja ainakin keittiön pesen päivittäin.

Lattiat tuleekin sitten pestyä harvemmin, vaikka ei tuo kovin kauaa vie, mutta kun tuntuu, että siinä vaiheessa, kun tavarat on pois lattioilta ja on imuroitu niin jo lapset herää ja sit ei se pesu onnistu. Se vaatii aina oikeastaan sen, että joku ottaa lapset hoitoon. Tai sit mun pitää tinkiä yöunista :(

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Alkuperäinen kirjoittaja kisu:

Mä huomasin ton saman silloin kun siivosin itse,,
nyt kun meillä käy siivoojat niin on selkeesti puhtaampi olo,
vaikkakin ylläpito siivousta joudun tekemään luonnollisesti.

Niin käyköhän täs sama ilmiö kuin esim auton vahauksessa? Kun auto on vaan pihass sitä katsoo että onhan se ihan siistin näkönen.. sitten kun sitä alkaa puunaamaan, ni se onkin ihan hirveän kauheassa kunnossa.. joka paikka pitäs maalauttaa ja korjata :D Vitsi, mäkin haluun siivoojan meille *kade*

Alkuperäinen kirjoittaja yx:
joka päivä siivoan jotain. aina kun vähän tekee jotain niin aina on siistiä

Näinpä,ei siis tarvita mitään siivouspäiviä jne.
Siivotaan ja putsataan vähän silloin tällöin kun siltä näyttää että rättiä kaipaa niin ei tule paineita.
Aina pääsääntöisesti siistiä.Joskus on lelut enemmän leviänä kuin toisena päivänä.

Joka päivä lattialastalla vedän lattialta irtohiekan ja koiran karvat sun muut.
Kerran viikossa (sinä päivänä kun huvittaa) imuroin sängyn aluset ja tv-hyllyn takaa yms mihin lattia lasta ei yllä. Silloin myös pesen lattian, vessan (pöntön kerran välissäkin), vaihdan pyyhkeet, lakanat (talvella kahden viikon välein kun ei hikoilla yöllä ) jne.
Joka päivä tiskaan ja pesen pyykkiä ja ripustan ja taittelen kappiin. Joka päivä yleistä järjestelyä ja sen sellaista

Yhteistyössä