Kuinka usein imuroit?

  • Viestiketjun aloittaja Jas
  • Ensimmäinen viesti
äiti
Meillä on nyt viimesen reilu viikon aikana imuroitu joka toinen-kolmas päivä. Vesaa oon viimeset pari viikkoa koittanu pestä kerta viikkoon, lattiat pesen kerran kuussa tai kolmessa kuussa :D Pölyjä pyyhin äärettömän huonosti, mut ei meil olekkaan ku pari lack hyllyä ja nekin niin korkealla et sieltä ei esim. vieraat näe kuin iso pölykerros siellä on :D

Ennen tehtiin miehen kanssa yhessä kerta viikkoon perusteellinen viikkosiivous, mut nyt se on syksyn aikana jääny, muutenki ollu ankeeta, pimeetä, sateista aikaa ja koira tuonnu kuraa kokoajan sisälle joten siivoomisesta ei tunnu olevan mitää hyötyä ja siis ei vaan olla sitä tehty. Se oli kivaa, nopeaa ja yhessä tekemisen iloa :D Pitäs ottaa se taas käyttöön!

Mut mä KOITAN koko ajan parantaa tätä siivoomista ja kämpän järjestyksessä pitämistä ja tavaroiden karsimista! Mua on alkanu niin kyrsiä tää tavaran määrä et helmikuussa otan taas pariks kuukaudeks kirppispöydän ja sit LÄHTI KAIKKI YLIMÄÄRÄNEN mitä oon heivannu jo tuonne autotalliin :D (jonne ei autoa mahu)
 
Kerran kuussa
Alkuperäinen kirjoittaja Mammatti:
Minä imuroin 3-5x joka ikinen päivä.Kerran tai kaks viikossa tuuletan matot ja petivaatteet,vaihdan lakanat,pesen lattiat pyyhin pölyt,pesen vessa ja saunan ja pesen kaaapit jne..
Siis imuroit väh. 3kertaa päivässä?
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mammatti:
Minä imuroin 3-5x joka ikinen päivä.Kerran tai kaks viikossa tuuletan matot ja petivaatteet,vaihdan lakanat,pesen lattiat pyyhin pölyt,pesen vessa ja saunan ja pesen kaaapit jne..
Ehditkö muuta tekemään kuin siivoamaan? Mä en edes ehtisi noin paljon siivota, kun oon arkisin 8-16 töissä. Tai sitten ei ainakaan ehtisi lasten kanssa olla yhtään.
 
ei siivoushullu
Imuroin kakss kertaa pv alakerran ja makkarit 2 krt/vko. On koira ja muksuja, joten karvaa riittää....Lattiat pesen 1 krt/kk. Matot pihalle 1krt/kk. Vessa saa siivousta tarvittaessa. Pari kertaa viikossa kuiteskin. Muutenkin hiukka tarpeen mukaan. Päässy pakollisesta kerta viikko siivouksesta...luojan kiitos!!!
 
Johanna
Meillä imuroidaan muutaman päivän välein samoin kun pestään vessa ja kylppäri. Lattiat mopataan ja lakanat vaihdetaan 1-2 viikon välein samoin kun pyyhitään pölyt mut välissä yleensä pyyhin enimmät pölyt niillä kertakäyttöisillä pölyhuiskilla.
 
Imuroin kaksi kertaa viikossa, pölyjä pyyhkäsen silloin kun siltä tuntuu, lattioita pesen kerran kuussa jos sitäkään.
Mun mielestä on kotoisempaa kun on paikat vähän hujanhajan. Paskasta meillä ei ole koskaan, mutta mä kammoksun yltiöhygieenisyyttä.
Yks parhaimmista kavereistani imuroi joka pöivä, monta kertaa. Kerran huomasin, kun olin sen luona kahvilla, että se pyyhki keittiön pöydän 3 kertaa viiden minuutin aikana. :whistle: Ja sitten valittaa joka päivä että se on stressaantunut ja väsynyt...
 
Nina
Onkohan arvojärjestys ihan kohdillaan jos pitää joka päivä imuroida.. Siis ymmärrän tietenkin jos on eläimiä tms. mutta eikö se muuten oo vähän neuroottista. ja jotkuthan on ihan ylpeitä; mulla on tällainen siivousneuroosi! Mutta lähipiiriä kyllä yleensä kuormittaa jos jollakin perheenjäsenellä on jotain pakkomielteitä..
 

Yhteistyössä