S
sdfj
Vieras
Melkein kaikkea heteroseksin rintamalla on tullut koettua, myös näitä minuun kohdistuneita anaalijuttuja. Tulipa sitä itsekkin joskus koitettua kun jostain palstalta vakuuteltiin... ennakkoasenteet oli siis positiivisia, mutta ei ollut kyllä mun juttu. Todella epämiellyttävä tunne kun sinne jotain työntää. Jostain eturauhasen hieromisestakin tulee lähinnä nega fiilis.
Ei oo multa pois jos joku mies tykkää, mutta ärsyttää kun joillakin (yleensä homomiehillä) on kauhea tarve vakuutella, että kaikki miehet siitä tykkäisi. Että jos ei tykkää on vaan kamalan estoinen. Paskanmarjat... Sinällään mua kyllä naurattaa sellaiset estoiset heteropuristit, mutta se on sitten eri asia.
Se on yleensä aina ekoilla kerroilla tollasta ihan oikeasti. En kyllä väitä että kaikilla toimisi koskaan. Meillä meni useita kuukausia ennen kuin mies alkoi nauttia siitä ja mä löysin oikeen paikan ja menetelmän, mutta sitten se alkoi maksaa takaisin. Ei loppujen lopuksi osannut vain rentoutua tarpeeksi, vaikka luuli niin ja tuli vain kakkahädän tunne.