Kuinka usein teidän miehet joi kun olitte raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nimetön"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nimetön"

Vieras
Siinä se kysymys siis olikin. Itse oon puolessa välissä raskautta ja alkaa vähän tympimään kun kaikki lapsivapaat viikonloput mies kaljoittelee vaikka voitais tehä jotain yhdessä. Kuinka usein on teidän mielestä sopivaa miehen juoda kun nainen on raskaana??

Ihan yhtä usein saa juoda kuin silloinkin, kun en ole raskaana.

Eipä tuo juo juurikaan. Ei ainakaan mitenkään häiritsevän paljon tai usein.

Jos kaikki vapaapäivät kaljoittelisi, niin olisi entinen mies nopeasti, viis siitä olisinko raskaana vai en.

no kun odotin esikoista, ni mies joi ihan älyttömästi : / me tapeltiinki koko raskausaika sen juomisesta.. sitä tais pelottaa isäks tuleminen, kun juominen väheni kun vauva synty. mutta kyllä hän kohteli mua todella huonosti.. nyt kun odotan toista, on alkanu taas kalja maistumaan.. eikä kotona viihdy edes yhtä päivää, vaan on jatkuvasti jossain.. en tiedä sitten mistä tällä kertaa tuulee..

Sen verran etten enää jaksanut katsella, meni muutenkin surkeasti ja jätkä hankki sen verran mojovat velat lyhyessä ajassa, että jatkettiin eri teitä. Ilmeisesti äitinsä laittanut nyttemmin jonkunsorttiseen ojennukseen.

Mun mies ei onneks oikeestaan ollenkaan. Mutta voi että miten inhoankaan tota "kuningas alkoholia", se pilaa niin monta perhettä tässä maassa. Miks pitää juoda sitä????

Meillä ei ole yksikään minun kolmesta raskaudesta vaikuttanut mitenkään miehen juomiseen, suuntaan tai toiseen. Eli hän on aikalailla samalla tavalla käynyt "kunnolla" ryyppämässä sen pari-kolme kerta vuodessa, kotona ottaa muutaman kaljan tai vaikka konjakin saunassa/viikonloppuna.... Mutta ei joka viikonloppu eikä mitenkään häiritsevästi.

Sinäänsä naisen raskaus ei minusta ole mikään este miehen ryypiskelylle. Yhtä lailla mua ärsyttäisi runsas alkoholikäyttö silloinkin, kun en olisi raskaana

[QUOTE="...";25992137]no kun odotin esikoista, ni mies joi ihan älyttömästi : / me tapeltiinki koko raskausaika sen juomisesta.. sitä tais pelottaa isäks tuleminen, kun juominen väheni kun vauva synty. mutta kyllä hän kohteli mua todella huonosti.. nyt kun odotan toista, on alkanu taas kalja maistumaan.. eikä kotona viihdy edes yhtä päivää, vaan on jatkuvasti jossain.. en tiedä sitten mistä tällä kertaa tuulee..[/QUOTE]

Siis apua, saanko kysyä miksi halusit vielä toisen lapsen tehdä tuollaiselle miehelle?? Mikä teitä naisia vaivaa, onko se vaan pakko saada se lapsi, ihan sama minkälaiselle miehelle?!

Mun mies joi kuten ennenkin, eli olisko pari kertaa käynyt viihteellä. Imetysaikana kävi yhtä paljon kuin itsekin, eli varmaan joku 3-4krt kun sattui ystävien häitä ja polttareita samaan aikaan. Kohteli minua ennen raskautta, raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen samalla tavalla, eli rakastavasti ja kunnioittavasti, kuten minäkin häntä :)

[QUOTE="nimetön";25992117]Siinä se kysymys siis olikin. Itse oon puolessa välissä raskautta ja alkaa vähän tympimään kun kaikki lapsivapaat viikonloput mies kaljoittelee vaikka voitais tehä jotain yhdessä. Kuinka usein on teidän mielestä sopivaa miehen juoda kun nainen on raskaana??[/QUOTE]
Yhtä usein tai harvoin kuin ennenkin. Oletko kysynyt mieheltäsi, miksi hän juuri nyt haluaa käyttää kaikki lapsivapaat viikonloput kaljoitteluun, vaikka ennen raskauttasi olette tehneet jotain yhdessä? Joku syy miehen muutokseen kuitenkin on olemassa.

Eipä mun raskaus aiheeseen vaikuttanut. Ottaa sen oluen kaksi perjantaina ja lauantaina. Viikolla saunan jälkeen menee se yksi. Että viikon saldo on se 6 pulloa, max... eipä tuo tahti haittaa mitenkään. Kännissä olen nähnyt viimeksi vuosi sitten.

Yhtä paljon kuin ennenkin, eli känni kerran viikossa baarissa/kavereiden kanssa. Saas nähdä vähentääkö yhtään kun lapsi syntyy. Ainakin aikoo vähentää et kävis baarissa vaan pari-kolme kertaa kuussa, mut saa nähdä mten käy.

[QUOTE="nimetön";25992117] Kuinka usein on teidän mielestä sopivaa miehen juoda kun nainen on raskaana??[/QUOTE]

Pitäisikö raskauden jotenkin vaikuttaa asiaan? Toki synnytyksen lähestyessä ei kannata olla kovinkaan humalassa jos meinaa mennä synnytykseen mukaan.

• Tykkää
Reactions: nuusa ja Anatolia
no ihan normaalisti mies on juonut: välillä pari kertaa kuussa, välillä kerran, saunaoluen tai pari ottaa viikonloppuna tms. Ei äiritse minua. Nyt ei ole mies juonut kuukauteen, kun ei se halua- haluaa olla skarppina kun pitää synnärille lähteä. Eilen ostin miehelle jopa oluen kaupasta, mut ei se juonut sitä...

mieheni juo enemmän mitä hän joi ennen kun tulin raskaaksi, minä lohdutan itseäni sillä että häntä ehkä jännittää isäksi tuleminen ja siksi juo, mutta hänen suvussa on paljon alkoholismia niin pelkään samalla että hänkin on valinnut väärän tien ja että hänellä tulee olemaan hirmu vaikeeta vähentää juomista vauvan syntymän jälkeen! Nipottelu ei auta, hän ei halua kuunnella niin annan vaan olla ja hän tekee omat asiat ja minä omat! muuten parisuhteemme on ihan hyvä, rakastamme toisiamme jne miutta ainut pahe on hänen juominen!(hän juo siis vaan kotona i juokse baareissa)!

Kerran-pari kuussa, yleensä vain käy kaverilla soittelemassa ja tulee kahden aikoihin viimestään kotiin. Ennen rällättiin yhdessä baareissa aamuneljään joka viikonloppu.

Yhteistyössä