kuinka usein teette keittoruokaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ennen kun olin reipas ja taloudellinen kotiäiti niin tein kerran viikossa.
Nyt en tee melkein koskaan, onhan ne ihan jees muttei mitään suurta herkkua. Pari hyvää valmiskeittoa kyllä on joita otan joskus töihin evääksi.

kutakuinkin viikottaista. Jauheliha ja nakkisoppa on ne suosituimmat, mutta myös normaalia lihakeittoa, kalakeittoa (yleensä lohi - aina kirkaslieminen) kuuluu kans vakiolistalle, kuten myös pinaattikeitto. Kuka kertois lapsiystävällinen kanakeiton ohjeen?

harvoin. Mielelläni tekisin useamminkin mutta harmikseni minä olen ainut joka keittoja suostuu syömää.
Ja käytän niitä pakasteessa myytäviä keittoperunoita niin ei tärvi nähdä vaivaa perunan kuorimisessa

Meillä keitot on lasten suosikkeja, joten viikottain teen. Jauhelihakeittoo, lihakeittoo, lohikeittoo, kanakeittoo, pinaattikeittoo, nakkikeittoo ja joskus hernekeittoakin

Yks helppo kanakeitto- ohje: Perunakuutioita keitetään kasvisliemessä, sekaan loppuvaiheessa kruunukasvikset (pakaste, sisältää porkkanaa, kukka- ja parsakaalia) ja maustamattomat broilerin filesuikaleet ruskistettuna ( mausteet oman maun mukaan ruskistettaessa). Ihanaa keittoa tulee ja meillä maistuu kyllä koko perheelle.

Yhteistyössä