Kuinka usein teet raskaustestin?Teetkö melkein joka kerta, kun kuukautiset muutamia päiviä myöhässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Teetkö testin melkein heti, kun kuukautiset ovat parikin päivää myöhässä vai koska teet, jos teet?

Itse teen testin sitten, jos epäilen oikeasti olevani raskaana tai jos kuukautiset ovat myöhässä yli 4päivää(ei juuri koskaan myöhässä ). Kolme testiä olen tehnyt ja 2 niistä olen ollut raskaana.

Mä olen niin epäsäännöllinen hormooneiltani etten sen perusteella tietäis testiajankohtaa. Kun esikoista odotin, tein testin kun olin monta viikkoa ollu hirveen väsynyt

Kun poika oli 1v2kk tein testin, sillä mulla oli vaan paria kk aiemmin alkanu ekat menkat synnytyksen jälkeen, joten ajattelin että teknisesti ottaen voin olla raskaana, kun en muutakaan syytä keksiny kun alkoi pyörryttää yhtenä aamuna... Nega se oli, että jostain muusta johtu huimaus

Alkuperäinen kirjoittaja ansku88:
No ei kait ne testit edes näytä vielä plussaa jos vasta muutama päivä menkat myöhässä!!??

Mä ku tota jätkää aloin odottaa, tein testin sinä päivänä ku menkkojen ois pitäny alkaa ja plussa pärähti samantien.

Koska olette sitten tehneet testin? Kyllä minä ainakin teen testin aina, jos muutamia päiviä myöhässä ovat.Ja tätä tapahtunut 3 kertaa ja niistä olen myös kaksi kertaa ollut raskaana. Joskus tosin saattaa kuukautiset heittää 2 päivää, mutta jos enemmän olisi myöhässä, niin kyllä sitten ihmettelen heti.

Mullakin kp 33 vissiin. En testaa ennen kuin jos alkaa mahassa tuntumaan potkuja :D
Vuosien varrella tehny niin monta testiä turhaan et enää en testaa. Oon jo lähes luovuttanu toivon toisesta lapsesta.
Kierrot pitkiä joten varmasti tuol kp 60 tienoilla viimeistään alkaa. :(

Pojasta oon testannu vahvan plussan kun menkat oli oletettavasti 3 päivää myöhässä.

Mun kiertoni on niin outo että saisin olla joka kk tekemässä testiä jos tekisin sen aina kun kuukautiset on myöhässä. Teen sillon jos on yritetään vauvaa ja voisi olla mahdollista että olis tärpänny. Kerran on kyllä pitäny tehdä varmistaakseni että en ole raskaana.

Yhteistyössä