Kuinka usein te oikein soittelette miehellenne?

Siis jos mies on töissä? Kavereiden kanssa reissussa? Harrastamassa? Baarissa?

Minä en soita miehelle töihin ollenkaan, jos ei oo jotain tosi tärkeetä asiaa. Jos on kavereiden kanssa viettämässä mökkiviikonloppua, niin en soita ollenkaan. Jos on jossain muussa reissussa, niin kerran päivään soitellaan. Ja kun minä käyn pari kertaa vuodessa harrastus- tai työreissuissa, niin hermot menis, jos mies jatkuvaan soittelis. Illalla aina soitellaan ja vaihdetaan kuulumiset. Ja jos toinen on baarissa, niin ei soitella ollenkaan.

mä en soita miehelle töihin, baariin jne.. koska hän hoitaa sen ihan itse.. soittaa mulle kerta päivää töistä/baarista/kavereiden luota jne.. :) (paitsi jos on oikeesti jotai asiaa..ku sillä näyttö paskana ni ei nää lukee txt..)

Töihin soitan jos on jotain tärkeää asiaa.
Kavereiden kanssa reissussa.. no jaa.. jos tulee asiaa/iskee ikäwis. Joskin se yleensä ihan itse soittaa, ettei tartte.
Harrastamassa jos on, en soita ellei iske asia/hätä, antaa toisen harrastaa.
Baarissa jos se on, en soita edelleen ellei tule asiaa.

Men turhaan jaksa soitella, sillon vaan jos on asiaa.

Töihin soitan, jos on tärkeää asiaa, tai toinen on yövuorossa, on sama työpaikka, joten tiedän milloin voi soittaa ja kysynkin aina, että onko kiire, joskus on, soittaa sitten takaisin. Yövuorossa ollessa (kumpi vain) saamme aina hyvänyönsoiton, kotona oleva soittaa ennen kuin menee nukkumaan, jäänyt siltä ajalta, kun lapset olivat pieniä, oli kiva tietää, että siellä kotona on kaikki hyvin ja lapsukaiset unten mailla. En muutenkaan jaarittele puhelimessa, joten puhelut ovat lyhyitä, kysymyksiä tai tiedonantoja.

Harrastuksiin en soittele (on melomassa tai luistelemassa, pyöräilemässä, vain jos on todella pakko soittaa. Jos menee jonnekin illanviettoon, en soita myöskään, jos ei ole pää kainalossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Siis jos mies on töissä? Kavereiden kanssa reissussa? Harrastamassa? Baarissa?
.
Jos töissä on en soita oikeastaan koskaan, viimeksi soitin ku tyttö oli kuumeessa eikä ollu mitään lääkettä että tois tullessaan, eli jos on siis oikeesti asiaa.
Raksalla ku on soitan välillä onko jäämässä mökille yöks vai tuleeko kotiin, ja varmistan samalla ettei oo tippunu telineiltä :D
Baarissa kävi esim. viime vuonna kerran, ei ollu mitään tarvetta soitella ku tiesin et jää kaverilleen yöksi, aamulla mies soittiki sit ite et lähtee ajelee kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Töihin soitan jos on jotain tärkeää asiaa.
Kavereiden kanssa reissussa.. no jaa.. jos tulee asiaa/iskee ikäwis. Joskin se yleensä ihan itse soittaa, ettei tartte.
Harrastamassa jos on, en soita ellei iske asia/hätä, antaa toisen harrastaa.
Baarissa jos se on, en soita edelleen ellei tule asiaa.

Men turhaan jaksa soitella, sillon vaan jos on asiaa.
Näin. Jos mies on reissussa, niin soittaa itse, kun on oikea hetki. Yleensä kerran illassa, jos on useamman päivän matkalla.

töihin en soita ollenka, ellei oo joku hirvee hätä, mies tosin soittaa n. kerran päivässä mulle päin. Jos on jossai reissussa tai baarissa niin ehkä kerran loppuillasta soitan ennen kun ite meen nukkuun, tai sit lähetän viestin.Jos herään esim. 5 aikaan eikä miestä näy (siis jos vaikka tiedän sen olevan baarissa ja tulevan yöks kotiin)niin ehkä kerran voin koittaa soittaa, kyl se yleensä on kotona jo 2 aikaan.Enkä tietty sit soittele jos se jossai harrastuksessa tai pelaamassa on!Mieskään ei kyllä mulle soittele jos jossain oon, yleensä ite ilmotan mihin oon menossa ja tuunko kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Näin. Jos mies on reissussa, niin soittaa itse, kun on oikea hetki. Yleensä kerran illassa, jos on useamman päivän matkalla.
Meillä on samoin näin, että se meistä, joka on työmatkalla, soittaa sieltä kotiin ainakin kerran päivässä, sopivassa vaiheessa omaa ohjelmaansa, mutta ottaen huomioon kotona olevienkin rytmit ja menot. =)

Nalletar
Töihin en soita kun silloin jos asiaa. Jos on työmatkalla niin mies soittaa iltasin kotiin. Baarireissuilla ei sen kummemmin soitella, paitsi jos on lähtenyt jo päivällä esim. saunailtaan niin sitten illalla saatetaan jompi kumpi soittaa. Ei tässä enää niin vastarakastuneita olla, että ei maltettaisi olla toisistamme erossa ;)

Kun ollaan töissä, soitellaan vain ihan pakolliset (esim. sovitaan siitä, kumpi hakee kuopuksen hoidosta, jos aiemmin sovittu kuvio onkin muuttunut), ei välttämättä edes päivittäin. Jos mies on matkalla, soitellaan yleensä kerran päivässä, samoin jos minä olen ulkomailla. Jos mies on harrastamassa jotain, ei soitella ellei tarvitse tuoda kaupasta jotain.

Eli ylipäätään meillä ei kommunikoida puhelimitse kuin välttämättömät. Jutellaan sitten kotona naamakkain enemmän. Kavereiden ja siskojeni kanssa mä juoruan puhelimessa enemmänkin.

Soitan silloin kun on asiaa, yleensä siis ainakin suht tärkeää asiaa.

Jos baarissa on, niin mies kyllä laittaa itse viestiä, jolloin en koe tarpeelliseksi soitella. Muutenkin mua ainakin ärsyttäisi, jos mulla baarissa ollessa koko ajan pirisisi puhelin ja pitäis jaaritella miehen kanssa, jota näen muutenkin joka päivä. Baariin meen juomaan, en juttelemaan. B) :D

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Mies se yleensä töistä soittelee, tekee sellaista duunia jossa on taukoja ja silloin soittelee.
Kun mä oon viihteellä niin pari viestiä saatan laittaa, mut eipä me silloin kyllä soitella.
:wave: meillä mies on se joka aina jossain välissä pirauttaa. mä laitan useimmin vietiä jos jotain asiaa =)

Laitan päivän mittaan sähköpostia. Töistä ei sa soittaa känny- eikä yritysnumeroihin ja omasta puhelimesta en juurikaan soita, sehän maksaa rahaa.
Jos mulla on asiaa, niin soitan, mutta katkaisen ennen kuin vastaa, hän näkee piipparista kuka on soittanut ja soittaa virman piikkiin takaisin. Ei ne suuret tulot vaan pienet menot, sano...

Yhteistyössä