Kuinka usein siivoatte?

Kaks pientä lasta pyörii jaloissa, joten mies auttaa ainakin kerran viikossa siivoksessa. Kaks kertaa viikossa imurointi, osa matoista ulos. Lattioiden pesu kerran viikossa ja vessat pari kertaa viikossa. Rikkaimuri käytös joka päivä. Pölyjä pyyhin kuin ehdin. En kykene pitämään sellaista siisteystasoa kuin haluisin, mutta yritän näinkin oppia elämään :)
 
Meillä on 2 koiraa,ja toisesta niistä lähtee kauheasti karvaa + 2v tyttö.Imurointia on aikalailla pakko harrastaa 2-3kertaa viikossa jo pelkästään koiran karvojen ja hiekan takia.Lattia pestään kerran viikossa ja samoin pölyt.Yleensä minä siivoan kaiken,mutta mies saattaa imuroida viikolla aina silloin tällöin.(lie kyse omantunnon asioista,kun karvottaja koira on hänen omansa) :LOL:
2v typy pyyhkii yleensä pölyjä,niin saan rauhassa itse siivoilla muut paikat..muuten mulla on apuri joka sammuttaa imurin tai on imurin/mopin varressa apurina :)
 
Kotona pyörii minun ja mieheni lisäksi 2,5 vuotias prinsessa. Meillä imuroidan, luututaan, pyyhitään pölyt ja siistitiään WC:t plus pesutilat kerran viikossa. Joka toinen viikko aihdan lakanat ja tuuletan peitot, isot matot käytämme ulkona tamppauksessa 1-2 kertaa kuussa. Pyykkiä pesen tasaisen tappavaan tahtiin 2-5 konetta viikossa.

Tarvittaessa imuroin 1-2 extrakertaa viikossa pahimmat paikat keittiö mukaan luettuna.

Kesällä siivoaminen varmasti lisääntyy kun ollaan koko perhe 2,5 kk kotona :eek:
 
Oijoi... kylläpä on siistiä porukkaa! Ei meillä ole kuin 120 neliön talo mutta en kyllä jaksa sittä kuin kerran viikossa imuroida... paitsi eteistä vähän useammin ja joskus keittiötä. Pölytkin jää joskus pyyhkimättä kun menee koko päivä kun ensin siistin tavarat paikoilleen, alle 2v levittää kaikki huushollin tavarat ja lelunsa ympäriinsä eikä osaa vielä "siivota" jälkiään, ja sitten imuroin. Tosin useimmiten pyyhkäisen imurin suulakkeella pölyltkin samalla. Vessat pestään kerran viikossa, tarpeen mukaan useammin. Kumma juttu muuten, jos meille on tulossa vieraita, joku soittaa, niin ensimmäiseksi ryntään pesemään vessan! :D Niin ja siivoaminen on jäänyt mulle yksin, mutta mies tekee paljon ulkohommia ja huoltaa autot ym. joten annan hänelle sen anteeksi :saint:
 
Jokapvä: Tiskit, Kaikki pinnat, ja pyykkiä (jos on,yleensä on), kissan laatikko, yleinen järjestely Jokatoinen pvä: Imuroin, pyyhin pölyjä
Moppia näytän kun muistan, oon tosi laiska pesee lattioita, hinkkailen rätillä jos sattuu osuu joku omituinen läikkä silmiin :LOL:
Meillä hommat hoidan minä kotona, kaiken siis, mies on töissä ja tuo rahan taloon eli reilupeli :)
 
Aiemmin en oo ollu mikään siivousintoilija, mutta nykyään kylläkin sitä oon :). Eli meillä imuroidaan koko kämppä perusteellisesti kerran viikossa, lattiat pyyhitään nihkeällä myös sillo. Eteisen ja keittiön imurointi 2 krt/viikko (siis ton perusteellisen imuroinnin lisäksi). lakanat vaihdetaan sänkyihin kerran viikossa, joskus saattaa mennä 1 ½ vkoa, mut harvemmin. Meillä kun noi karvapallerot nukkuu meidän sängyissä, niin sitä karvaa jää niihin kiinni.
Vessa pestään kerran viikossa, pönttöä harjaan myös useammin, jos siltä näyttää et ois tarvis.
 

Yhteistyössä