Kuinka usein pyykkikone päällä?

  • Viestiketjun aloittaja likaayök
  • Ensimmäinen viesti
näin
Kaksi aikuista ja kaksi lasta.
Jos pelkät vaatteet niin 2 koneellista viikossa mutta jos lasketaan lakanat mukaan niin
sitten vielä toiset päälle eli viikossa yhteensä 4 koneellista.
 
vieras
meillä 3 koneellista viikossa. Nyt pyörinyt tiuhempaan kun olen pessyt talvi- ja kevätvaatteet pois.

Lisäkysymys: laitatteko kaikki vaatteet illalla pesuun? Meillä opeteltiin pari vuotta sit siihen, että kotiverkkareita ei pestä yhtenään vaan niillä voi mennä viikonkin ihan kevyesti, kyllä väheni pyykki.
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä 3 koneellista viikossa. Nyt pyörinyt tiuhempaan kun olen pessyt talvi- ja kevätvaatteet pois.

Lisäkysymys: laitatteko kaikki vaatteet illalla pesuun? Meillä opeteltiin pari vuotta sit siihen, että kotiverkkareita ei pestä yhtenään vaan niillä voi mennä viikonkin ihan kevyesti, kyllä väheni pyykki.
Meillä nimenomaan pidetään kotitamineita se viikko päällä ja sitten on työ ja kouluvaatteet erikseen. Paitaa voi joutua vaihtamaan mutta housut kyllä menee sen viikon. Alusvaatteet vaihtuu joka päivä
 
apsi
Meniskö lähes kone/päivä. Viikolla harvemmin, viikonloppuna sitten lakanoita ja pyyhkeitä ym. useampi koneellinen. Inhottavaa. Ripustus, viikkaus ja kaappiin lajittelu on kaikkein kurjin kotityö.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lisäkysymys: laitatteko kaikki vaatteet illalla pesuun? Meillä opeteltiin pari vuotta sit siihen, että kotiverkkareita ei pestä yhtenään vaan niillä voi mennä viikonkin ihan kevyesti, kyllä väheni pyykki.
Pesen pyykkiä yleensä yhtenä päivänä viikossa 5 koneellista. Kun vaihdetaan lakanat, niin kaksi koneellista lisää. 2 aikuista ja 3 lasta.

Lapset vaihtavat vaatteet joka päivä, heillä ei ole erikseen kotivaatteita. Minä käytän kotona olohousuja, ne ovat useamman päivän päällä.
 
KK
5 henkeä
Ja kone pyörii toisina päivinä 3 kertaa, toisina taas ei ollenkaan.
Mä yritän pestä muutamana päivänä urakalla pyykkejä, varsinkin jos on hyvä ilma ja kuivuvat ulkona. Ja sitten pidän pyykittömiä päiviä, en hirveesti tykkää pyykkihommista!!
 

Yhteistyössä