Kuinka usein pesut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos olen oikeen hulvaton käyn joka ilta suihkus ja pesen tupeen. jos taas laikimus ilmestys voin olla hyvinkin kolmekin päivää käymäti suihkun tupee rasvasena, MUTTA alapiä puhdistuu JOKA ilta...

Minä en voi käydä kokovartalo lutrauksessa kun 2-3krtaa viikko silloin pesennahkan ja hiukset. Alakerta ja kainalot pestään joka päivä. Mun on tää iho niin kauhea, talvisella varsinkin, ettei kestä senkäänvertaa jos paljon pesen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Minä en voi käydä kokovartalo lutrauksessa kun 2-3krtaa viikko silloin pesennahkan ja hiukset. Alakerta ja kainalot pestään joka päivä. Mun on tää iho niin kauhea, talvisella varsinkin, ettei kestä senkäänvertaa jos paljon pesen.

Tätä peesailen.

Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
Joka päivä suihkussa käyn ja kerran kaksi viikossa pesen hiukset.Itse käytän sientä kyllä joka kerta mitä lie sillä sitten ap terkoitti.

Joo, siis ihan sienellä pesua. Itse käyn suihkussa joka ilta ja hiukset pesen joka toinen päivä. Sienellä pesen ehkä kerran, kaksi viikossa, jos hikinen niin silloin aina (muuten siis joka päivä pesen vain suihkusaippualla ilman sientä ).

Joka päivä käyn toki suihkussa, joinain päivinä kaksikin kertaa (jos käyn töiden jälkeen kuntosalilla ja illalla teen vielä jotain hikistä hommaa), hiukset pesen melkein päivittäin. Sienellä tai muulla pesuvehkeellä ehkä kerran-kaksi viikossa.

Vaikeampaahan minusta olisi alkaa tehdä vain jotain takapuoli, alapää, kainalot, muut hikiset paikat-pesua välillä, kun mennä suihkuun.

Yhteistyössä