V
vierailija
Vieras
Ostin mustat farkut ja ne on jo parin pesukerran jälkeen menettännyt värinsä. Kuinka usein te pesette farkkuja vai kannattaako pestä ikinä ellei ole oikeasti tosi likaiset?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eilen haistoin eikä haissut millekään.Kokeilkaapa haistaa farkkujanne sisäpuolelta haarovälistä.
Mun housuissa ei ole silakoita enkä pasko housuun. Joten ei haise pahalle.No ei ihme, että mammat farkuisaan haisee paskalle ja pilaantuneelle silakalle.![]()
Mun housuissa ei ole silakoita enkä pasko housuun. Joten ei haise pahalle.
Samoin pesen minä.Pari-kolme päivää käytän ja pesuun. Enkä ainakaan huomaa että ne ois jotenkin siitä kärsineet.
Inhottaa ajatus että monta viikkoa pitäis päällään pesemättömiä housuja. Jäähän niihin jämiä vartalovoiteesta ja ihon omaa rasvaa ja kuollutta ihoa![]()
Osta kunnon farkkuja, niin niitä kestää pestäkin. Pesuista huolimatta omat farkut kyllä kestää yli kolme vuotta käyttökelpoisina.Nyrkkisääntönä on ettei farkkuja pitäisi pestä lainkaan. Ne tuuletetaan, mutta pesu pilaa ne. Jos farkuilla on kuitenkin pitkä elämä, niin maksimissaan pesen ne kerran niiden elinaikana, eli ehkä 1,5v käytön jälkeen. Sitten toinen mokoma vielä käyttöä ja roskiin.
On se vaan ihme, että juokseva vesi tulee joka mökkiin, mutta silti jotkut eivät osaa peseytyä...No ei ihme, että mammat farkuisaan haisee paskalle ja pilaantuneelle silakalle.![]()
Talvella ei ole. Silloin käytän kerrastohousuja.Samoin pesen minä.
Kyllä ne likaantuu, kun ihoa vasten ovat.
Osta kunnon farkkuja, niin niitä kestää pestäkin. Pesuista huolimatta omat farkut kyllä kestää yli kolme vuotta käyttökelpoisina.
Niin siis nyt vastasi täysi amatööri asiast jotain tietävälleNimenomaan kuudenkympin paskafarkut voi pestä, sillä huono ei paljon enää huonone. Mutta kun ostaa 150€ Cipo&Baxxit, jotka on tehty kunnon deministä, niin ne ei pesuja kestä. Se on vähän kuim että Toyota Corollan raaskii ajaa Shellin harjapesuun, mutta paremmat autot pestään käsin.