Kuinka usein peset hiuksesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiuksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25891216]Kait noin neljä kertaa viikossa.[/QUOTE]

En tykkää kuntoilun jälkeen hikisistä hiuksista ja usein öisinkin hiukset likaantuu koska hikoilen paljon.

kerran kaks viikossa :D

mulla on sellanen paksu ihan säkkäräkäkkärä pehko ja laitan kerran viikossa tökötit päähän niin tällä menee viikon loistavasti. ei tartte aamulla tehdä mitään :D

Joka päivä (ja pahimpina aikoina 2 kertaa päivässä), koska muuten on ihan rasvaiset hiukset ja tulee hilsettä ja kutinaa. Näin on ollut viimeiset 20 vuotta. Mistään pesemättömyyskausista ja erikoisshampoista ei ole ollut apua.

Te ketkä pesette hiuksenne harvoin, niin muistakaa, että vaikka hiukset eivät olisikaan likaisen näköiset, niin ne haisevat rasvalle/talille. Jotkut rastapäät ovat tästä loistava esimerkki.

[QUOTE="Heluna";25891362]Te ketkä pesette hiuksenne harvoin, niin muistakaa, että vaikka hiukset eivät olisikaan likaisen näköiset, niin ne haisevat rasvalle/talille. Jotkut rastapäät ovat tästä loistava esimerkki.[/QUOTE]

Ai jaa no voi kamala. Tuleeko sulle päänsärkyä, jos jonkun hiukset haisee rasvalle?

[QUOTE="Heluna";25891362]Te ketkä pesette hiuksenne harvoin, niin muistakaa, että vaikka hiukset eivät olisikaan likaisen näköiset, niin ne haisevat rasvalle/talille. Jotkut rastapäät ovat tästä loistava esimerkki.[/QUOTE]

No tuskin 2-3 päivää pesemättä olleet hiukset vielä millekkään haisee. Varsinkin, jos ei ole rasvoittuvaa sorttia oleva päänahka. :O

Joka toinen päivä. Huomasin että mun nopeasti rasvottuville hiuksille sopii paremmin kuin joka päivä (jotenkin hiukset rasvottuu ihan hirveesti jos pesen joka päivä).

[QUOTE="vieras";25891226]En tykkää kuntoilun jälkeen hikisistä hiuksista ja usein öisinkin hiukset likaantuu koska hikoilen paljon.[/QUOTE]

Hien saa pestyä myös vedellä, kunhan hankaa kunnolla.

kotosalla ollessa joka toinen päivä, mutta toisena päivänä ne on jo aika karseen näköset. en ymmärrä sitä kun sanotaan että hiukset voi totuttaa harvempaan pesuun, mun hiukset ei ainakaan 2.5v kotona olon aikana oo tottuneet vaan rasvoittuvat yhtä nopeasti. (tietty raskaus ja imetyshormoneilla voi olla jotain tekemistä tämän kanssa)
töissä ollessa joka ilta pesen.

Joka toinen tai kolmas päivä. Mulla nyt raskausaikana ei tunnu rasvoittuvan hiukset ollenkaan niin pesen usein vain joka kolmas päivä kun siihen mennessä ovat jo takkuiset ja sojottavat tyhmästi. Normitilassa yleensä pesen aina joka toinen päivä. Kesällä pesen usein joka päivä, koska kuumassa ilmassa on kiva käydä suihkussa niin, että hiuksetkin kastuu (eikä niille tarvitse sitten tehdä mitään vaan kuivuvat nopeasti itsekseen).

Yhteistyössä