H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja poo:en oo ikinään käyny.. ikää 21 ja toinen vauva tulossa..
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja poo:en oo ikinään käyny.. ikää 21 ja toinen vauva tulossa..
sama juttu mulla lapsi jo ja toisen sain pari kk sitten eikä ikään oo papaa otettu ei edes ehdotettu...
Alkuperäinen kirjoittaja Nallu:Lääkäri sanoi että jos on terve ja kaikki hyvin, joka toinen vuosi riittää. Jos jotain muutoksia/vikaa, niin sitten useammin. Itse käyn joka toinen vuosi lääkärin ohjeen mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja wwee:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja poo:en oo ikinään käyny.. ikää 21 ja toinen vauva tulossa..
sama juttu mulla lapsi jo ja toisen sain pari kk sitten eikä ikään oo papaa otettu ei edes ehdotettu...
Harvoinpa sitä tullaan kotiin ehdottamaan :headwall:
Ihan noin oman terveytenne vuoksi, kannattaisi käydä gynellä tai pyytää julkista ottamaan näyte. Että huomataan sitten mahd. muutokset ajoissa, voidaan hoitaakin. Se HPV on pirskuleen yleinen.
Alkuperäinen kirjoittaja wwee:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja poo:en oo ikinään käyny.. ikää 21 ja toinen vauva tulossa..
Harvoinpa sitä tullaan kotiin ehdottamaan :headwall:
Ihan noin oman terveytenne vuoksi, kannattaisi käydä gynellä tai pyytää julkista ottamaan näyte. Että huomataan sitten mahd. muutokset ajoissa, voidaan hoitaakin. Se HPV on pirskuleen yleinen.