Kuinka usein lapsesi on yökyläilemässä?tähän ei sitten niitä -ei ikinä ole ollut juttuja-kun ne ovat jo tuossa toisessa

  • Viestiketjun aloittaja heipparaa
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Ei koskaan, 2v on päiväkylässä usein mummulassa eli menee aamulla ja tulee illalla, yökyläilyä kokeiltu mutta se meni siihen että huusi seuraavan yön kotona. 1v ei ole koskaan ollut yökylässä eikä päiväkylässäkään. Joskus ollut 2h mutta se onkin ainut kerta.
 
"maikku"
Meillä lapset noin kerran kahdessa kuukaudessa. Joskus voi olla useamminkin. Yleensä jomman kumman mummun luona tai sit vanhempi on minun siskollani. Ikää lapsilla 3v3kk ja 10kk.
 
Meillä tenava 2,5v on 1-3 yötä kuukaudessa muorilassa hoidossa. Itse yleensä ilmoittaa että muori saa tulla hakemaan :)
Ja yleensä riittää tuo yksi yö, mutta viimeksi oli 3, menin hakemaan ja itkusilmässä kertoi ettei lähde vielä kun sitä ja tätä ei ole ehditty tehdä. Mikäs siinä, isovanhemmat eläkkeellä, jaksavat hyvin ja äkkiä saadaan auto lainaan ja vaik kesken yötä haettua pois, jos tarve.
Melko pienestä ollut yhden yön silloin tällöin, pidetty paikka tuttuna ja mukavana sen takia, että oli pitkä aika kun oli mahdollista se, että joudun sairaalaan pidemmäksi aikaa, vähän ennakoitiin sitä. Hyvä näin.
Nyt huhtikuussa on 3 viikonloppua jolloin on hoidossa, meillä muutto 500km päähän ja tässä on kaikkea järjesteltävää, mua vähän mietityttää, mutta tenava on ihan innoissaan, että jee, saadaan vaarin kans askarrella rauhassa! :D
 

Yhteistyössä