Kuinka usein käytte kauppojen tempauksissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piina

Aktiivinen jäsen
13.08.2008
14 952
1
36
Jos joku liike ilmoittaa aamun lehdessä tai muualla kahvitarjoilusta tai alemyynnistä, kuinka suurella todennäköisyydellä menette katsomaan, jos liike on muuten teille mieluinen?

Itse melkeinpä jopa välttelen, jos ei superhyvä tarjous ole kyseessä. Inhoan suuria väkijoukkoja ja ruuhkia.

Mutta nyt olen maanantaina itse järjestämässä täällä kirpparillani Mörrimöykky-päivän. Tarjolla on kahvia, mehua ja piparia. Tarjouksia on ostajille sekä myyntipöydän varaajille. Lapsille on myös piirrustuskilpailu.

Ongelma vain on, että on yhtään osaa arvioida, tuleeko kahvin ja mehunjuojia 10 vai 100 vai jotain siltä väliltä. Tänään olen tarpeita menossa ostamaan, mutta kuinka paljon??

En tosiaan tarkotuksella mene, joskun käy p*ska säkä ja sattuu paikalle johonkin tempaukseen. Kannattaa niitä tarpeita varmaan ostaa toooosi paljon, ettei ainakaan kesken lopu.

Just eli samanlaisia olette muutkin palstalaiset. Toisaalta ehkä mäkin sitten joskus taas uskaltaudun imoituksen perusteella menemään paikalle, jos siellä ei olekaan ketään, kun kaikki muutkin välttelevät väen paljouden perässä.

Mulla ei tarjoukset ole mahtavia, koska täällä kaikki muutenkin on niin edullista. Ehkä mun kannattaa sitten satsata niihin mummoihin ja kahviin enemmän. Mummot onkin mulla yksi tärkeä asiakaskunta niin ostajina kuin myyjinäkin, vaikka tämä kirppis onkin vain lasten tarvikkeille:whistle:

Njevör, jos vaan pystytään välttämään. Joululahja ostoksetkin tehdään ruuhka ajan ulkopuolella, samoin viikonlopun ruokaostoksille lähdetään aamulla. Että meitä ei siellä Tuurin jonossa tule näkemään:D

Kävin sitten ostamassa vähän tarpeita, mutta aloin miettimään, että viitsiiköhän sitä kuitenkaan enempiä panostamaan, jos sinne ei kuitenkaan ketään tule. Mulla kun olisi ollut tarkoitus tempauksella saada ihmisiä tulemaan tutustumaan paikkaan: /

Eikö kukaan palstalaisista käy noissa?:( Mulla alkaa tuntua turhalta koko järkkääminen. Käykö edes teidän mummot? Josko alan enemmän satsaamaan mummoihin, koko juttua...

Näyttää, että moni on lukenut aloituksen, mutta eivät ole vastanneet. Hmm.. eivätkö jaksa peesailla vai uskalla kertoa käyvänsä.. Mutta huomenna mulle se selviää, viitsiikö kukaan tulla.

Yhteistyössä