Kuinka usein käyt samalla kirpparilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kuinka usein käyt samalla kirpparilla? Tuntuu, että musta on tullut ihan kauhee kirpparifani. Viimeksi maanantaina olen ollut ja tänään tekisi taas mieli mennä käymään. Yleensä siinä vielä käy niin, että kun sinne menee hetken huumassa, käteen tarttuu vaikka mitä :) .

Tosi usein.Samassa talossa itsepalvelukirppis ja lahjatavaramyymälä.
Kirpparilta tehnyt monia hyviä ja edullisia löytöjä; etenkin meidän vauvalle.Ja nyt muutenkin ostan mieluummin mahdollisimman paljon hyväkuntoista ja käytettyä kirpparilta edullisesti, kun tulot tosi pienet.

Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:
kahdessa ja ainakin kerran vkossa.
nyt kun kestopaikka toisessa niin käytävä useamminkin siivoilee.. :)

Noita kestopaikkoja mä olen muuten alkanut viime aikoina ihmetellä. En tosin tiedä mitä sä siellä myyt, mutta täällä ainakin yritetään jotain suoranaisia lumppuja myydä viikko kaupalla, että mitä järkeä ainakaan sellaisessa kestopaikassa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Noita kestopaikkoja mä olen muuten alkanut viime aikoina ihmetellä. En tosin tiedä mitä sä siellä myyt, mutta täällä ainakin yritetään jotain suoranaisia lumppuja myydä viikko kaupalla, että mitä järkeä ainakaan sellaisessa kestopaikassa?
no mulla se on silleen että kerta viikkoon vaihdan tavarat..eli ekaksi omat sit siskon anopin jne..minuakin kyrsii ne paikat joissa samat ja yleensä kallilla hinnalla

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

no mulla se on silleen että kerta viikkoon vaihdan tavarat..eli ekaksi omat sit siskon anopin jne..minuakin kyrsii ne paikat joissa samat ja yleensä kallilla hinnalla
niin ja kohta joutuu lopettamaan kun ei ole mistä enää vaihtaa ja ei jaksakaan enää

Yhteistyössä