Kuinka usein käytät alkoholia?

Ihan kiinnostuksesta kyselen, eli onko tapana otta esim. silloin tällöin ruuan kanssa viiniä, ja jos, niin kuinka usein? Tai juoda saunaoluen tai siiderin muuten vain?

Tuli vain tuosta ketjusta mieleen, jossa kysyttiin, että juotko työpäivää edeltävänä iltana. Itsellä kun on myös joku ihme periaate, ettei viikolla voi ottaa tippaakaan ja jos viikonloppuisinkin otan viinilasin ruuan kanssa tai juon yhden siiderin niin jostain syystä koen hirmu huonoa omaatuntoa.

Alkoholia humaltumismielessä en ole pariin vuoteen käyttänyt ollenkaan, mutta silloin tällöin juuri tuon lasin viiniä tai siideripullon viikonloppuna lasten mentyä nukkumaan.
 
Siis kuinka harvoin käytän - harvoin, muutaman kerran vuodessa oon pämppäämässä kavereitten kans, siinä mun "rilluttelut".
Mun ei tuu juotua 1 sihiä tai lonkkua "huvin vuoks" vaan se "juominen" liittyy hurvitteluun.
 
Silloin kun haluan. Ruuan kanssa saatan ottaa yhden oluen, illalla joskus viiniä tms. Känniin en itteäni juo paitsi kun lapset hoidossa. Aika usein käyn naapurissa parin kaverin luona iltaa istumassa ja otetaan lasit viiniä sekä puhutaan henkeviä. B)
 

Yhteistyössä