kuinka usein harrastatte seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "just"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"just"

Vieras
Erityisesti pienten lasten vanhemmille osoitettu kysymys:

kuinka usein harrastatte seksiä?
onko määrä lisääntynyt vai vähentynyt lasten myötä?

Meillä 3 lasta ja tuntuu että illalla kun lapset saadaan unille niin ollaan toistemme kimpussa kun mitkäkin pahaset kakarat...

Muita joiden suhde senkun paranee vuosin varrella???

me oltiin oikeita seksi hirmuja kun meillä ei ollut vielä yhteisiä lapsia. mulla vain oli yksi lapsi entisestä suhteesta. sitten mä tulin raskaaksi, vauva syntyi ja me alettiin rakentaa talo siihen se seksi loppu. oltiin 1,5v kokonaan ilman seksiä. Nykytilanne on se että seksiä on 1-2kk välein. En tajua mikä mättää haluja multa löytyy vaikka kuinka. Miestä ei vaan tunnu huvittavan? En ole edes mikään rupsahtanut mamma... Silti ei kelpaa...

Nuorin lapsi nukkuu vielä samssa huoneessa, joten sekin vaikuttaa. Mutta kun ei oikeastaan edes tee mieli kovinkaan usein. Minulla ei ainakaan ole seksihalut/seksielämä iän myötä mitenkään parantunut, vaan pelkästään latistunut!

Meilläkin 3 villiä lasta. Huoh! Valitettavasti lapset sen verran myöhään menevät nukkumaan, että mieskin jo ihan tööt. Ainoastaan vapaa päivinä onnistuu jos onnistaa. Summasummarum n.2krt kuukaudessa

Joo, nautimme toki toisistamme enemmän kun maltti on tullut mukaan, mutta näin reilun 20v avioliiton jälkeen en todellakaan ole mieheni kimpussa joka ilta. Joskus huvittaa useampana iltana viikossa, joskus voi hurahtaa viikkojakin...lienenkö ainoa jolla näin?

Lapsen syntymän jälkeen seksi on lisääntynyt ja parisuhde muutenkin syventynyt uudella tavalla. Ollaan kai molemmat opittu vähän enemmän jakamisen ja keskustelun taitoja. Miehelläni on edellisestä liitosta meillä asuva 6-v ja yhteisemme on nyt kahdeksisen kuukautta.

Lapsen syntymän jälkeen seksi on lisääntynyt ja parisuhde muutenkin syventynyt uudella tavalla. Ollaan kai molemmat opittu vähän enemmän jakamisen ja keskustelun taitoja. Miehelläni on edellisestä liitosta meillä asuva 6-v ja yhteisemme on nyt kahdeksisen kuukautta.

Meillä pienimmät 1 ja 2 ja peitto heiluu liki joka ilta...lapset menee kyllä nukkumaankin jo 7:ltä..Mutta lasten myötä molemmat alettu antamaan enemmän arvoa yhteiselle ajalle ja toisillemme...

n. kahden viikon välein. Meillä kaksi alle 2,5-vuotiasta lasta. Ei vaan enää itsekään jaksa kun saa lapset nukahtamaan. Ja päivällä ei ole myöskään aikaa, kun esikoinen ei nuku enää päiväunia.

Lasten saanti on vaan huonontanut parisuhdettamme. Seksiä on kerran-pari vuodessa, mua huvittais kyllä mutta miestä ei. Jos olisin tämän tiennyt aikoinani, en olisi lapsia ainakaan tämän miehen kanssa tehnyt. Eikä lapset ole mitään pieniä enää, koululaisia jo. Enemmän oli seksiä kun lapset oli pieniä.

Noin 2 kertaa viikossa nykyään. Joskus vain kerta ja esim. lomalla 3-4:kin kertaa viikossa. Kaksi lasta, minä käyn kokopäivätyössä, mies opiskelee ja käy osapäivätyössä lisäksi. 3-kymppisiä ollaan.

mulla suht tuore suhde, joten ihan liian vähän on 2-3 kertaa viikossa. Edellisen miesystävän kanssa helposti 10 kertaa viikossa, mutta se olikin mua nuorempi. Lasten isän kanssa aikoinaan koko lailla kerran viikossa, mua ei enempi sen kanssa kiinnostanut. Ja nykyisen kanssa en lasta tee, jos libido valmiiksikin noin heikko.

Meillä viisi lasta, kolme alle kouluikästä 1v, 3v ja 5v, Odotan kuudetta kolmannella kuulla. Meillä seksiä joka ilta, saattaapi viikonloppuisin olla jopa kahdestikin päivässä, aamulla ja illalla.
Harvoin kausia ettei olisi, synnytyksen jälkeen aina pisin tauko 2-4vko.

Yhteistyössä