Kuinka usein harrastatte seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suhmuran santra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
yleensä päivittäin tai korkeintaan 3 päivän tauko on tainnu nyt olla, ja sit on niitä päiviä että saa monta kertaa B)

lapset meillä kohta 5v ja 11kk ja kolmas tulossa ens kuussa ( toivottavasti nopeemmin )

Meillä noin kerran kuukaudessa. Lapset 6 ja 5. Vaimo on sellainen menevä tapaus että ei häneltä aikaa ja energiaa enää minulle ja minun kanssa peuhaamiseen jää. Nyt on kyllä jo harkinnassa että kantsiiko sitä loppuelämäänsä puutteessa elää.

Alkuperäinen kirjoittaja suhmuran santra:
Olkaapa nyt ihan rehellisiä, kuinka usein vällyt heiluvat?

Meillä kaksi lasta, 3 v ja vajaan vuoden ikäinen. Kerta viikkoon on meillä hyvä suoritus. Mites muilla?

aika sama tilanne ,meilläkin, mieskin sanonut että kun nyt kerran viikossa saa niin pysyy tyytyväisenä :D

pari kertaa viikossa. Yksi pieni lapsi. Oikein olen tyytyväinen tilanteeseen. Seksiä harvemmin kuin ennen lasta, mut laatu jotenkin parempaa, vaikka ei entisessäkään mitään vikaa ollut.

meillä tällä hetkellä tosi hiljaista. Lapset 3v ja 4kk ja kuopuksen syntymän jälkeen on 3 kertaa harrastettu. Mies haluaisi joka päivä, itse olen niin poikki, etten jaksa mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noin kerran viikossa, joskus kaksi. Pieniä lapsia meilläkin.

Näin myöskin meillä... Voi niitä aikoja ennen lasta:) Kuksittiin jopa 3 krt/päivä...

No vitsit mä haluaisin vaikka 3krt päivässä mutta mies ei ala.
Meillä pari kertaa viikossa eikä niitä lapsia vielä edes ole!

:/

Muuten menee hyvin, mut mä mietin pitäskö vaihtaa miestä..

Kyllä se kannattaa.. Mä jaksan ja tahdon veivaa, veivaa!!!

Joskus 2kertaa/pv, monta kertaa viikossa ja sit kausittain on hiljaisempaa. Mut silloin kerta viikkoon.
Nyt on toi villimpi vaihe menos.
Ja sulle Jessiinah: kyl ne lapsetkin kummasti vaikuttaa...
Meillä jo isot lapset 7 ja 9v:t.

Yhteistyössä