Kuinka usein harrastatte seksiä suhteessanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Howmanysex
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Howmanysex

Vieras
Kuinka usein keskimäärin harrastatte seksiä? Kuinka pitkään olette olleet yhdessä? Miten paljon harrastitte suhteen alkuaikoina.

Minä harrastin mieheni kanssa aivan valtavasti seksiä suunnilleen ekat 2 vuotta. Vähintään 1-2 kertaa päivässä, mutta saattoi olla semmoisia viikonloppuja että se oli pelkkää seksiä. En edes tiedä miten pitäisi laskea ne kerrat, mutta jos mennään vaikka miehen laukeamisten perusteella, niin varmaan 20 kertaa viikonlopussa (!!!!). Itse sain orgasmin varmaan vähintään yhtä useasti, joskus useemminkin.

Oltu yhdessä 10 vuotta, nykyään seksiä on sellaiset 2-3 kertaa viikossa. Toki joskus voi tulla sellaisia hurjia iltoja/öitä kun lapset mummolassa niin voi tulla harrastettua ehkä 3 kertaa!

Sinällään olen ihan tyytyväinen. Vähän enemmän haluisin, mutta tää on ok. Mies saa kyllä aina kun haluaa, en ole ikinä pihdannut ellei ole ollut oikeasti jotain (kipeö etc.)

Huh, kuulostaa aikaimoiselta. Meillä kesällä aina seksi tuntuu lisääntyvän. Tuntuu, että tänä kesänä erityisesti. Olisko ollut sitten kuumat kelit ja vähät vaatteet. Semmoset 5 kertaa viikossa. Tässä iässä varmaan ihan kohtuullisesti.

Tapasin mieheni kun olin 25v, mies pari vuotta vanhempi. Silloin tuntui, että jotkut viikonloput oli "pelkkää seksiä". Ei me noin moniin kertoihin päästy, mutta tuntui kuin se olisi ollut sellainen yksi piiiitkä sekstailu kokonaisuudessaan. Ei pystytty pitämään näppejä erossa lainkaan... Kultaisia muistoja, mutta aika aikansa kutakin.

Tais mennä viimeiset viisi vuotta lähes kokonaan ilman, niin sanoin että eihän tästä mitään tule ja hän ymmärsi yskän, haki toisen kämpän itselle ja otettiin ero. Lapsi 19 v nyt.

Nyt on ihku 21 v nuorempi thaikku kiinnostuksen kohteena. Yhdet reffit takana viime la, mutta viestitellään kyllä

Ollaan miehen kanssa 56 vuotiaita. Ollaan 40 vuotta oltu yhdessä.
Kerran viikossa. Ollaan ihan tyytyväisiä.Elämässä on muutakin kuin seksi.Hellyyttä,läheisyyttä.,ollaan paljon yhdessä,tehdään kaikkea mukavaa retkiä jne...On monta lastenlasta.Heille on aikaa
Raha asiat on hyvin,ei velkaa,Jos elämässä vetää siihen että vain seksi on tärkeä. Eikö pidä punnita kokonaisuutta.Silloin voi itse hyvin ja kumppanikin.

Ollaan miehen kanssa 56 vuotiaita. Ollaan 40 vuotta oltu yhdessä.
Kerran viikossa. Ollaan ihan tyytyväisiä.Elämässä on muutakin kuin seksi.Hellyyttä,läheisyyttä.,ollaan paljon yhdessä,tehdään kaikkea mukavaa retkiä jne...On monta lastenlasta.Heille on aikaa
Raha asiat on hyvin,ei velkaa,Jos elämässä vetää siihen että vain seksi on tärkeä. Eikö pidä punnita kokonaisuutta.Silloin voi itse hyvin ja kumppanikin.
Paljonko teillä oli seksiä 40 vuotta sitten?

Suunnilleen äivittäin ja kimpassa ollaan oltu pian kymmenen vuotta.

Tosin on pakko myöntää, että nyt ku oli toi ihan sairaan kuuma muutama viikkoa ni jäi vähemmälle. Ei vaan pystynyt!

No mites tiheesti ne teidän alkuajat?

Mihin aikaan nää sun kimppa yms. kokeilut sijoittuu. Nykyisen vai exän kanssa.

Oma vastaus: 22 vuotta yhdessä. Seksin määrä vaihtelee aika paljon. Joskus voi olla kuukauden paussi. Nyt kesällä oli aika paljon meidän mittakaavassa. Useita kertoja viikossa. Nyt taas vähentynyt.

Hassua, että miehen kanssa tulee mökillä aina sekstailtua paljon enemmän. Pienempi tila ja ukko ei istu erinäisten ruutujen vieressä niin paljoa. Luulen, että kotona myös itsetyydoilee enempi.

No mites tiheesti ne teidän alkuajat?

Mihin aikaan nää sun kimppa yms. kokeilut sijoittuu. Nykyisen vai exän kanssa.

Oma vastaus: 22 vuotta yhdessä. Seksin määrä vaihtelee aika paljon. Joskus voi olla kuukauden paussi. Nyt kesällä oli aika paljon meidän mittakaavassa. Useita kertoja viikossa. Nyt taas vähentynyt.

Hassua, että miehen kanssa tulee mökillä aina sekstailtua paljon enemmän. Pienempi tila ja ukko ei istu erinäisten ruutujen vieressä niin paljoa. Luulen, että kotona myös itsetyydoilee enempi.

No siis olihan alussa kiihkeämpää! Useampi kerta päivässä oli normaalia. Ja sekä yksin että nyksän kanssa olen kimpat sun muut kokenut.

Ja toki vaihtelee. Lomalla on enemmän aikaa. -Ellei oo ipanoita matkassa.

Yhteistyössä