Kuinka usein haluat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aloe-Veera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aloe-Veera

Vieras
Kuinka usein haluat seksiä, entä puolisosi? Ja kauanko olette olleet yhdessä?
Me olemme olleet noin 15 v, mieheni haluaa joka toinen ilta ja itse haluan joka toinen kuukausi... Ole siinä sitten...
Joo, pitäisi olla imarreltu kun yhä haluaa minua eikä miehessäni ole mitään vikaa, minä vain en usein halua.. Kai minulla on sitten jokin ongelma...

Kohta 1,5 v yhdessä. Tahtoisin jokusen kerran per pv, mies on sanonut tahdikseen noin kerta päivään. Tilanne siis se, että mies saa aina kun haluaa, eikä hänen yleensä tarvi ees alotetta tehä. Ite sitte koen koko ajan, että oon vähä ilman.

12 vuotta ollan oltu yhdessä, ja kutakuinkin joka ilta haluaisi molemmat. Joskus kuitenkin väsymys vie voiton , eli ei jaksa odottaa, että pienimmät nukahtaisi ja voisi laittaa oven kiinni ja lukkoon, tv:n vähän kovemmalle...

just ajattelin laittaa samantapaisen kyssärin itsekin ;)
eli tilanne muistuttaa hyvin paljon sun tilannetta ap, 15 v. yhdessä, mies tuntuis haluavan jatkuvasti ja itselle se 1xvko on aika maksimi :/

Molemmat haluttaisiin joka päivä ja useamman kerran, ja suurimmaksi osaksi päivittäin seksiä harrastetaankin, mutta työvuorojen takia ei aina onnistu. Tai onnistuisi muuten, mutta jos on iltavuoron jälkeen seuraavana päivänä aikainen aamuvuoro, niin ne muutamat tunnit siinä välissä käyttää mieluummin nukkumiseen. Sen menetetyn ajan voi ottaa takasin sitten seuraavana päivänä..useemman kerran. :)

Niin ja ollaan oltu 3 vuotta yhdessä.

Yhdessä jo 31 v, ja edelleen mies haluaa kutakuinkin jatkuvasti, vaikkei otakaan puheeksi kuin 2-3 x vk. Mä en enää niin kauheesti välittäis (vaihdevuodet, työstressi ja mitähän niin "teko"syitä nyt lieneekään), mutta noilla miehen ehdottamilla määrillä mennään. Mulle liikaa, sille liian vähän, mutta sellainen kompromissi kuitenin, että pärjäillään molemmat.

Yhteistyössä