kuinka usein annatte kissalle märkäruokaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miumau"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
aamulla ja illalla. Ei syö minkään laisia raksuja. Hiirijä metsästää lisäksi.
Olen kokeillu kaiken maailman raakaruoat ja lihat,mutta ei syö. on vaikka viikon nälissää. Tosi hoikka kissa.

Raksuja on koko ajan, märkäruokaa annetaan kolmisen kertaa viikossa ehkä, joskus jopa harvemmin, joskus useammin. Katkarapuja melkein joka päivä. Vaikka ei saisi...

Annan raksuja, ku pyytävät (vähän kerrallaan) ja tuoreruokaa miten milloinki; kolmesti päivässä tai kerran vuodessa. Jos ei palvelu kelpaa, voivat hommata ruokansa itse. :xmas:

Erilaisista raksuista tehtyä sekoitusta on tarjolla kokoajan. Toinen kissa ei syö raksuja ollenkaan, ei ole koskaan syönyt. Meillä siis kaksi kissaa. Raakaa lihaa, sekin sekoitusta (esim. porsaansuikale + porsaan sydän + sika-nautajauheliha) saavat n. kahdesti päivässä ja "mäkkäriä" eli märkäruokaa on yleensä tarjolla samaan aikaan.

Viimeksi muokattu:
Raksuja on tarjolla koko ajan. Kolme kertaa tuolle otukselle on semmonen 100 gr ruokapussi (tai lihaa) tarjottava päivän aikana :D. Välillä neljäkin kertaa.

Se pitää itse huolen, että saa ruokaa, tyhmempikin tajuaa kyllä mitä se haluaa ;).

Kuivaraksuja tarjolla kokoajan, märkäruokaa saa nyt lihotuskuurilla ollessaan 2 krt/pv, kohta kun taas kuosissa niin en anna sitä lainkaan. Hiiriä ja päästäisiä pyydystelee saaliikseen. :)

En koskaan, kun ei niitä syö. Nappuloita tarjolla periaatteessa koko ajan, mutta on sen verran pulska tuo mauku, että en välttämättä ryntää heti täyttämään kuppia, vaan voi olla joskus hetken tyhjilläänkin. Tonnikalaa tai viiliä saa joskus ja kinkunsiivun silloin tällöin.

Yhteistyössä