kuinka useasti seksiä parisuhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puutteessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puutteessa

Vieras
Ihan mielenkiinnosta kyselen, meillä sitä mielestäni liian harvoin.. mies on kuulemma tyytyväinen tähän mitä nyt on.. eli max pari kertaa viikko ja esim tällä viikolla ei ole ollu mitään eroottista toimintaa, eikä hellittelyä tms.. tuntuu että tässä elää yksin parisuhteessa. :/

miten jollakin voi olla aikaa edes joka päivä touhuta! pari-kolme krt viikko tai pari krt kk kumpikin sopiva tilanteesta riippuen. meillä ainakin vaihtelee nuo määrät jaksamisen ja fiiliksen mukaan

seurustelun alkuhuumassa 0-pari vuotta monesti päivässä, missä ja koska vaan, sitten laimenee muutama krt./kk sitten vuosien päästä joskus vuodessa ja sitten loppuelämän vuosikymmeninä ei lainkaan ajatuskin ällöö. kokemusta yli 30 vuotta, mutta... riippuu böönasta

Minun missioni on enemmänkin nainen, joka tykkää hyväilyistä sun muusta eli just päinvastoin :) Itsellä kova tarve iholle ja pidän sitä ja kaikkea siihen liittyvää vaan luontevana juttuna. Mutta jotkut naiset eivät ole samaa mieltä tai eivät osoita tätä, hyvin arkoja, aloitteettomia, passiivisia. En kaipaa yhtä intohimoa ja panemista, mutta en myöskään laimeaa ystävyydenomaista kanssakäymistä.

Taas se keskitie olisi kova sana - joka ehkä vähän on naisilla yleensä hukassa juuri nyt muissakin asioissa. Tulee mieleen taannoinen keskustelu naisellisuuden olemuksesta ja moni koki naisellisuuden kaavamaiseksi. Kun mun maku on: ei jätkänainen mutta ei superpakkeloitukaan, yritin moneen kertaan viestittää tätä. Eli just tavallisia, naisena viihtyviä naisia ilman sen enempää yletöntä tasa-arvofanitusta kuin äärimmäistä tälläytymistä. Näitä naisia saisi olla enemmän, näin koen itse.

Naisten nykyinen esteettisyyskin on jotain aika outoa: raikkaus oli todella out vaikkapa Miss Helsinki -finaalissa. Jos nainen on nuorekas ja raikas, tyttömäinen, hän kääntää lähes joka miehen pään. Outoja trendejä, joista en löydä itseäni juuri lainkaan. Meikkaaminen liittyy tähän. http://www.iltalehti.fi/meikki/2012111516332632_mn.shtml Ihminen, joka on kiinnostunut estetiikasta ja kauneusarvoista (kuten itse olen), huomannee tällaiset jutut helpommin.

3-4 krt/kk. Mua ei kiinnosta ollenkaan, mutta miehen mieliksi... En ole koskaan ollut seksuaalinen ihminen, tällä hetkellä seksi ei kiinnosta ollenkaan. Ja kun vielä miehessä vituttaa jotkut asiat, niin jalut on 0.

Noin 1 - 2 kertaa viikossa, yhdessä 8 vuotta, iät 50 v ja 63 v.

Järkevää on kyllä molemmin puolin ymmärtää, että pitkän parisuhteen aikana jomman kumman tai molempienkin seksuaalinen tarve ja aktiviteetti voi kovasti vaihdella. Joskus naisilla vaikuttaa äidiksi tuleminen seksihaluja vähentävästi; joskus taas kotiäitinä olo voi kovasti pitää naisen seksivireyttä yllä, kun taas mies on umpiuupunut töistänsä ja siitä että ainoana kantaa taloudellista taakkaa, eikä sitten jaksa panna sitä kotona makoilevaa rouvaansa...

Ja tietty, tässä iässä sitä jo tietääkin, että fyysinen terveys vaikuttaa haluihin. Joskus on kipeä toinen ja joskus toinen.

olen 60- miesl aviossa 41v. kun lapset oli pieniä ja sitten mrkkuja, niin joskus jäi pariinkin kertaan viikko mutta nyt kun molemmat eläkkeellä niin ainakin joka toinen päivä.