ahaa, uusi vastaukseni on 4-5Alkuperäinen kirjoittaja ap:että miten paljon määrittelet ihmisiä ulkonäön perusteella, mielestäni itsensä ehostaminen ei ole sama asia kuin ulkonäkökeskeisyys.
ai, no sitten. Kyllä se Aika vaikeaa... siinä 6-8 välille menee. Perus siisti olemus on kaiken a ja o.Alkuperäinen kirjoittaja ap:että miten paljon määrittelet ihmisiä ulkonäön perusteella, mielestäni itsensä ehostaminen ei ole sama asia kuin ulkonäkökeskeisyys.
No tommoset siisteysasiat on mun mielestä ihan perusjuttuja. Kylhän sitä luontaisesti siirtyy kauemmas mahdollisesta bakteeripesäkkeestä.Alkuperäinen kirjoittaja MissHimmuli:tää on vain mun mielipide. :|
niinpä ja kuvittele kassalla työskentelevien ihmisten hajuaistiparkoja kun he joutuvat pakostakin haistelemaan tuollaisia hajuyhdisteitä... (kokemusta löytyy... :/ )Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No tommoset siisteysasiat on mun mielestä ihan perusjuttuja. Kylhän sitä luontaisesti siirtyy kauemmas mahdollisesta bakteeripesäkkeestä.Alkuperäinen kirjoittaja MissHimmuli:tää on vain mun mielipide. :|
:hug: Tylsää, ei se saisi vaikuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:sen jälkeen kun sairauden takia muutuin ulkoisesti melkoisesti. Ei kutsuta enää illan viettoihin, ei baarikierrokselle jne. On jopa kysytty suoraan multa, että onko mun muutos vaikuttanut mun miehen tunteisiin...
Mä olen hirveän pettynyt mun lähellä olleisiin ihmisiin