Kuinka ulkonäkökeskeinen olet asteikolla 4-10?

• Viestiketjun aloittaja hello
  • Ensimmäinen viesti
vieras
8 tai 9. Yleensä haluan olla huolitellun näköinen, kun lähden ihmisten ilmoille. Lukuun ottamatta siis lähikauppaa, jossa tänään esim. kävin hiukset rasvaisina ja ilman meikkiä.
Muuten siis yleensä meikkaan, laitan tukan jotenkin (siis edes harjaan sen), ja mitään tuulitakkeja en käytä. Pukeudun siististi.

Non compos mentis

Sauna, sadevesi ja nivea riittävät mulle kauneudenhoitoon. Muiden ulkonäöstä en välitä, mutta sen verran olen pinnallinen, etten lähtisi treffeille itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Siitä siis tuo ½. Jossain gallupissa täällä sellainen kerran minusta selvisi. Tosin olen alle 160 cm.

Huisi hippu
6, en niinkään ajattele painoani koska oon tämmönen herkkusuu mutta tykkään pukeutua nätisti silloin kun on hyvä olla. en meikkaa aina kun lähden kylille. mut silloin kun on sopivasti aikaa ja "houkutusta" laittautua nätiksi on ihan kiva pikkasen nätistyä :D

kolmen äiti
Kait se menee 9 puolelle :)

Ostan usein vaatteita, käyn säännöllisesti kampaajalla, meikkaan ja pidän itteni kuosissa urheilemalla. Pinnallinen en silti ole, jokainen saa mun puolesta olla sellainen kuin on.

Rukoilijasirkka
ehkä 4 verran, jos puhutaan siitä, miten suhtaudun muihin ihmisiin. Eli likaisuus ja tahmaisuus ällöttää, mutta muuten mulle on lähes sama, miltä joku näyttää. Vaikka tietty kauniit ihmiset on kauniita ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
että miten paljon määrittelet ihmisiä ulkonäön perusteella, mielestäni itsensä ehostaminen ei ole sama asia kuin ulkonäkökeskeisyys.
ai, no sitten. Kyllä se Aika vaikeaa... siinä 6-8 välille menee. Perus siisti olemus on kaiken a ja o.
Mutta jos hampaat on huonot, niin YÖK! Mulla on hammaspeikkofobia... Puhumattakaan ihmisen hajusta, siis vanha viina+hiki+pesemätön vaatetus.... YYYÖÖKK!!! Nuo laskee arvoasteikolla alaspäin kuin lehmän häntä.

ap
sen jälkeen kun sairauden takia muutuin ulkoisesti melkoisesti. Ei kutsuta enää illan viettoihin, ei baarikierrokselle jne. On jopa kysytty suoraan multa, että onko mun muutos vaikuttanut mun miehen tunteisiin...
Mä olen hirveän pettynyt mun lähellä olleisiin ihmisiin :(

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja MissHimmuli:
tää on vain mun mielipide. :|
No tommoset siisteysasiat on mun mielestä ihan perusjuttuja. Kylhän sitä luontaisesti siirtyy kauemmas mahdollisesta bakteeripesäkkeestä.
niinpä ja kuvittele kassalla työskentelevien ihmisten hajuaistiparkoja kun he joutuvat pakostakin haistelemaan tuollaisia hajuyhdisteitä... (kokemusta löytyy... :/ )

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sen jälkeen kun sairauden takia muutuin ulkoisesti melkoisesti. Ei kutsuta enää illan viettoihin, ei baarikierrokselle jne. On jopa kysytty suoraan multa, että onko mun muutos vaikuttanut mun miehen tunteisiin...
Mä olen hirveän pettynyt mun lähellä olleisiin ihmisiin :(
:hug: Tylsää, ei se saisi vaikuttaa.

Yhteistyössä