Kuinka tyhmänä nainen voi pitää miestään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies 45v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies 45v

Vieras
Tämä on kysymys vain naisille. Miesten ei tarvitse vastata, koska tiedän ihan tasan tarkkaan mitä mies tästä ajattelee. Moniko teistä naisista uskoisi tämän selityksen?
Takavuosína vaimo teki pienoisen irtioton ja otti hetkeksi nuoren rakastajan. Silloin hän osti käsilaukkuunsa paketin kortsuja, mutta antoi sitten kuitenkin rakastajalleen paljaalla ja kumit jäivät käyttämättöminä käsilaukkuun. Vähän myöhemmin hän lähti risteilylle yhdessä ystävätterensä kanssa ja risteilyn jälkeen oli kaksi kumia hävinnyt pakasta. Tuohon aikaan oli ystäväter juuri eronnut miehestään ja nussi lähes viikoittain yhdenillan tuttavuuksia.
Kun kysyin vaimolta kumien häviämisestä sain seuraavan selityksen:
"Ystävätär lähti laivalla miehen matkaan annoin nuo kaksi kumia hänelle."
Kun kysyin, eikö ystävättärellä ollut omia kumeja mukanaan, kun kerran eronsa jälkeen antoi pillua lähes kaikille, jotka vain sitä pyysivät, selitti vaimo, että oli kyllä, mutta hän huomasi juuri ennen lähtöään niiden olevan päiväysvanhoja. Siksi vaimo antoi hänelle nuo kaksi kumia.
Tässä nyt haisee muutama yksityiskohta.
1. Moniko nainen tarkastaa kortsujensa päiväykset, ennen kuin lähtee laivalla naitavaksi vieraaseen hyttiin?
2. Miten eron jälkeistä hurjaa elämää viettävällä nuorella naisella voi olla laukussaan päiväysvanhoja kumeja?
3. Jos nainen, joka ei itse tarvitse kumeja, antaa niitä tässä tilanteessa ystävättärelleen, repiikö hän todellakin täydestä paketista vain kaksi, vai antaako koko paketin mukaan. Ei kai voi tietää, että kaksi edes riittävää, jos saa kunnon kyytiä.
4. Käsittäkseni naiset tässä tilanteessa pääsääntöisesti luottavat siihen, että kumit löytyvät miehen taskusta.
5. Tuo kaksi on ehkä juuri se todennäköisin määrä, mikä tarvitaan, kun aamuyöllä väsyneenä mennään laivalla vieraaseen hyttiin. Pano illalla ennen nukahtamista ja toinen aamulla ennen pois lähtöä. Eli oliskohan niin, että panot ja kortsupaketti olivat kuitenkin yöllä samassa hytissä vaimoni kanssa?

Olet pohtinut asiaa perusteellisesti. Ja joo, olen kanssasi samaa mieltä. Eli sitä, että vaimosi ne kortsut oli käyttänyt. Sitähän sinäkin tässä aivan ilmeisesti epäilet.

Yksi asia tässä avain hiukan ihmetyttää, tai sanotaanko että ainakin huvittaa. Tuo kortsujen alkuperä. Kirjoitit, että "takavuosina" ne ilmestyivät vaimollesi, kun hän oli hiukan pahoilla teillä.

Kuinka vanha juttu tämä oikein jo on? Näiden "takavuosien" jälkeen tapahtui sitten tämä laivaristeily "vähän myöhemmin." Vieläkin siis vatvot tätä juttua, eikö sen pitäisi olla jo selvä?

Miksi ihmeessä se kortsupakkaus sinne vaimosi käsilaukkuun piti jättää? Jos meillä tapahtuisi tällaista, ko. paketti olisi hävitetty kyllä ihan varmasti. Teillä se siis vain edelleen sai seilata vaimon käsilaukussa, josta sinä sitten aika ajoin ilmeisesti kävit tarkastamassa, oliko niitä sieltä otettu käyttöön vai ei. Ihan outoa.

Jos kumit olisi annettu sille ystävättärelle, niin kyllä ne olisi annettu kuule ihan koko pakkaus, saat uskoa. Itse olisin antanut ne hänelle jo aikaa sitten, ennen risteilylle lähtöäkin, koska niillä ei olisi minulle ollut mitään käyttöä. En minä ainakaan kuljettele kortsupakettia käsilaukussani, jos todellakaan en mieheni kanssa niitä käytä.

Eli en tiiä, onko tää juttu edes ihan totta, ettet vain satuile siellä ajan kuluksi.

Jos mulla olisi ollut joku rakastaja-seikkailu, ja sitten kuitenkin jatkettaisiin mieheni kanssa avioliittoa, niin enpä lähtisi minkään sorttisille risteilyille sen jälkeen. Yrittäisin kaikin keinoin sovittaa miehelleni töppäykseni, enkä antaisi aihetta epäilyksille, en minkäänlaista. Ja vielä jonkun tollasen ystävättären kanssa, jonka elämänkatsomuksen tietää, niin ei tulisi kuuloonkaan. Teillä taitaa olla vähän toisenlainen avioliitto.

Sinuna en uskoisi tuota juttua. Jos se nyt näin todellakin meni.

Minä vuonna korsuihin on tullut viimeinen käyttöpäivä merkintä, en ole sellaisesta edes tietoinen.

Tässä toinen tarina miehen tyhmyydestä / hyväluonteisuudesta / halusta olla tietämätön.
Seison vieressä kun naisystäväni mies pyysi vaimonsa käsilaukusta näytettäväksi mitä siellä on. No tiesin tarkkaan laukkunsa sisällön. Vaimo vastasi: Kulta pieni on paljon parempi ettet tiedä.
Se riitti miehelle vastukseksi.
Mutta kerron totuden nyt teille. Olimme menossa tyhjentämään kossupullon luokseni.

Minä vuonna korsuihin on tullut viimeinen käyttöpäivä merkintä, en ole sellaisesta edes tietoinen.

Tässä toinen tarina miehen tyhmyydestä / hyväluonteisuudesta / halusta olla tietämätön.
Seison vieressä kun naisystäväni mies pyysi vaimonsa käsilaukusta näytettäväksi mitä siellä on. No tiesin tarkkaan laukkunsa sisällön. Vaimo vastasi: Kulta pieni on paljon parempi ettet tiedä.
Se riitti miehelle vastukseksi.
Mutta kerron totuden nyt teille. Olimme menossa tyhjentämään kossupullon luokseni.

niin kauan kuin minä muistan ja muistan ainakin 30 v taaksepäin että silleesti.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä