Kuinka todennäköistä on, että seksisuhteeni kaatui siihen, kun en suostunut peppuseksiin?

• Viestiketjun aloittaja Kysyjä
  • Ensimmäinen viesti
Kysyjä
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Jos kyse on pelkästä seksisuhteesta niin ihan oikeinhan tuo on.
Niin, kun tässä nyt kysyntä ja tarjonta eivät kohdanneet - ja seksisuhteessa muulla ei ole väliä. Ja seksiäkin saa aina muualta. Oikea parisuhde sit erikseen. Mietin vaan kun miehestä ei ole kuulunut moneen päivään. :whistle:

Kysyjä
Niin en mä tarkoittanutkaan, että mä nyt olisin huono ihminen tai että potisin kamalia tuskia siitä, että tuo mies ei ole ottanut normaaliin tapaansa yhteyttä. En tietenkään mä suostu (toivottavasti ei muutkaan) mihinkään sellaiseen, mistä en itse pidä, jos se ei miellytä, niin sit ei miellytä. Mä en oo mikään tahdoton nukke.

Mutta siis periaatteessahan seksisuhteen osapuolilla on ihan perusteltu oikeus katkaista suhde, jos seksi ei kaikin puolin tyydytä ja ole sitä, mitä siltä toivoo.

lottis
jos kyse vaan seksistä ns fuckbuddyn kanssa, niin ymmärtäisin jossei miehestä enään kuulu. siksihän seksisuhteessa ollaan että saadaan seksiä. ja nyt mies ei olekaan saanut mitä halusi. tosin oon silti sitä mieltä että ei pidä suostua mihinkään mitä ei itse tahdo, ei vaikka sen takia menettäisi suhteen. se on kuitenkin vain seksiä, ja sitä saa aina muualtakin.

Kysyjä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Peppuseksi ei ole seksiä vaan väkivaltaa:(
No makunsa kullakin. :) Itselläni ei ole samanlaista käsitystä peppuseksistä, mutta en vain halunnut sitä sillä hetkellä. Pointti kuitenkin tässä se, että jos ei suostu kaikkeen mitä toinen tahtoo, onko ihan perusteltua et seksisuhde sit loppuu.

Ei todellakaan tarvitte seksisuhteessakaan suostua kaikkeen. Jos se suhde sen takia loppuu ettei toinen vaikkapa saa anaaliseksiä, niin sitten kyllä saakin loppua suhde. Mä en ainakaan arvostaasi pätkääkään sellaasta miestä joka täysin mielellään panisi naista perseeseen vaikka tietääs, että nainen ei sitä oikiasti haluaasi. Sama pätee muihinkin seksiin liittyviin asioohin eikä siis pelkkään anaaliseksiin.

vieras
http://investors.upm-kymmene.com/fi/topfifty.cfm

Lueppas noi suurimmat osakkeenomistajat ja kerro mulle ne "amerikkalaiset osakkeenomistajat".
Saattaahan noissakin 50 olla jokunen jenkki. Ja jäähän tuohon vielä 83% niille jenkeille...
Sori, oikea piti ollakin "amerikkalaiset eläkerahastot". Mä en löytänyt 50 suurimman listalta yhtään amerikkalista eläkerahastoa, ainoastaan suomalaisia eläkerahastoja joissa sinunkin TYEL-maksusi on sijoitettuna ja ay-pamput päättämässä sijoituksista.

Lueppas noi suurimmat osakkeenomistajat ja kerro mulle ne "amerikkalaiset osakkeenomistajat".
Saattaahan noissakin 50 olla jokunen jenkki. Ja jäähän tuohon vielä 83% niille jenkeille...
Sori, oikea piti ollakin "amerikkalaiset eläkerahastot". Mä en löytänyt 50 suurimman listalta yhtään amerikkalista eläkerahastoa, ainoastaan suomalaisia eläkerahastoja joissa sinunkin TYEL-maksusi on sijoitettuna ja ay-pamput päättämässä sijoituksista.
Miten tuokaan liittyy millään tavalla tähän ketjuun? :whistle:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Ei ketjuun mutta Timppaan kylläkin. Puhuu suulla suurella vaikka ei ole tietoa asioista ja kun lyö faktat pöytään niin karkaa ketjusta.

Kysyjä
Aina se vaan kirpaisee huomata, että jaahas, tälläkään ei ollut muut mielessä ku reikä (tai reiät). Ettei mikään muu merkannut, etten ihmisenä kelvannut. Kuitenkin meillä synkkas muutoinkin tosi hyvin yhteen, siis huumori, jutut... Noh, sellaistapa se tämä elämä toisinaan on, pakko kestää vain.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyjä:
Aina se vaan kirpaisee huomata, että jaahas, tälläkään ei ollut muut mielessä ku reikä (tai reiät). Ettei mikään muu merkannut, etten ihmisenä kelvannut. Kuitenkin meillä synkkas muutoinkin tosi hyvin yhteen, siis huumori, jutut... Noh, sellaistapa se tämä elämä toisinaan on, pakko kestää vain.
Eikös sinulla ollut seksisuhde eikä parisuhde?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Ei ketjuun mutta Timppaan kylläkin. Puhuu suulla suurella vaikka ei ole tietoa asioista ja kun lyö faktat pöytään niin karkaa ketjusta.
No tee oma alootus asiasta tai laita y-viestiä äläkä tähän lässytä jotakin todella epäoleellista.

Yhteistyössä