"kuinka" teitte vauvan? :)

Tuo saaminen/tekeminen -sanojen käyttö otetaan jotenkin ihan liian tosissaan näissä keskusteluissa. Eiköhän jokainen kuitenkin voi allekirjoittaa sen, että seksin harrastaminen ilman ehkäisyä on sitä "tekemistä", ja raskauden onnistuminen ja lapsen syntymä on sitä saamista.
Täällä palstalla menee aina pilkunviilaamiseksi, kun joku kertoo "tehneensä" lapsen, vaikka varmasti meistä jokaiselle se oma lapsi on yhtä ihmeellinen lahja elämältä. Käyttipä alkuunsaattamisprosessista mitä termiä tahansa ;)
Oli pakko päästä avautumaan, kun tämä on pistänyt mua silmään niin monessa aloituksessa :stick:
 
heippa. meillä ja menossa nyt 5 yritys kuukausi, 3 lasta ennestään joska on heti saaneet alkunsa saman tien, nyt oon miettinytkin et onko vika jo mun ikä vai mikä? viimesin lapsi syntynyt 04. noh joka tapauksessa maanantaina on ollut ovis hommailtiin enen sitä ja ovispäivänä sekä eilenkin, ja nyt todella toivon et viimein jo tärppäis :|. sitä lähdin ja ihmettelemään et mulla on ja kohtu taaksepäin, siis onko siihen asennolla sitte väliä, raskaaksi tulemiseen :confused:, jos on näin niin kerro ihmeessä mitä asentoja käytitte merve, kiitosh :) koska tää 5kk alkaa tuntuu jo pitkältä vaikka se ei nyt niin pitkä aika vielä ole :(
 
Nyt raskausviikoilla 4+6. Tärppi on käynyt laskurin mukaan n. 2.9.2010. Eihän me kauheesti ns. "puksittu" :D. Sperman jätin aina muutamaks tunniksi sisälle :D, välillä pesin pois. Enemmän tuli puksittua juuri tuohon ovulaation aikaan mikä mulla sillon juuri oli näköjään, niin siitähän se sitten tärppäsi.

Mitään erikoisempia ruokavalioita tai vitamiinikuureja en ole kokeillut.
 
Mun ystävä käy hedelmöityishoidoissa, ja kertoi, että hänellä täytyy olla aina hoitoihin mennessä rakko täynnä, koska kohtu on hälläkin taaksepäin kallellaan ja rakko oikaisee sitä ollessaan täynnä. Eli ehkäpä sun kannattaa kokeilla peitonheilutusta rakko täynnä? ;)
 
Me ei millään lailla edes varsinaisesti yritetty. Mies puhui, että olisi niin ihana saada vauva ja minä oma-aloitteisesti jätin pillerit pois, mieheltä salaa :D Maaliskuun puolivälissä jätin pillerit ja juhannuksena kolmeen tikkuun tuli viivat. Kyllä siinä huhti-toukokuussa mies laskeskeli mun kierron päiviä ja ovispäiviä ja puuhailtiin milloin mitenkin, muttei kyllä kalenterin mukaan. Eli meillä ei otettu stressiä, annettiin vain luonnon hoitaa hommansa :)

Naneni ja toukka 18+1
 
Meillä tää maha-asukas järjesti jymy-yllätyksen ilmoittamalla tulostaan! Sain tammikuussa keskenmenon, jonka jälkeen yritettiin saada "uutta alulle", tuloksetta. Käytin ovistestejä, laskin kiertoo yms, mutta ei vaan tärpännyt. Noh, meidän suhde lähti jyrkkään alamäkeen ja otettiin ehkäisy puikot (vai mikä niiden nimi nyt sitten onkaan) käyttöön. Kerran oltiin ilman ehkäsyä ja niin siinä sitten kävi että raskaana ollaan. Näin siis meillä! Tsemppiä yrityksiin!

Pai ja pikkusammakko 15+2
 
Ihania lukuhetkiä :) Mulla on kans muutama tuttu jolle on annettu tuomioksi ettei voi saada koskaan lasta. Kuinkas kävikään, yhdellä on 3, toisella on 2 ja viimeisellä 1 :)

Meillä esikoinen on saanut alkunsa 2 kk yrityksen jälkeen jolloin heitin hanskat tiskiin. Ei kuitenkaan ehkäisyä käytetty ja kuinka ollakkaan tärppäsi heti, nyt täälä taapertaa 4,5kk ikäinen poitsu. :) Toinen tärppäsi heti ekalla "yrittämällä" ja nyt rv 6+3

Ovulaatiota seurasin itsekseni kun kierto ollut säännöllinen 28 päivää aina, puolessa välissä taidettiin muhinoida ensimmäisen aikana aika tiheästi vaikkei tärpännyt ja heti kun heitettiin hanskat tiskiin tärppäsi. Tämän toisen aikana en ole pitänyt kirjaa oviksesta vaan muhinoitiin kun kerittiin, eikä mielestämme olla silloin ainakaan muhinoitu kun olis pitäny :)
 
eka tehty viikko ennen ovista (eihän ne viikkoa elä.... ei niin....)
2 seuraava ovis kiukku kivuissa
nelonen muutamapäivä ennen ovista (tahdoin talvivauvan tai ainakin kokeilla osuisko taas oikeeseen aikaan)
vitonen varmoina päivinä viikko ennen menkkoja

eli olemme miehen knassa harrastaneet yhdessä olo aikana 5 kertaa seksiä ilman kumia.....(käytämme jopa raskausaikana)
 

Yhteistyössä