K
kaivuri
Vieras
prismassa myydään allasmuovia sopuhintaan eikä suihkulähdepumppukaan maksa kuin 19.90e. kaivoin itselleni altaan ja varustin prisman pumpulla ja huvin on toiminut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja hops:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Pakko vissiin sit lähtee koluamaan naapurin mummojen kukkapenkkejäToi siemenistä kasvattaminen olis varmaan ihan kivaa, mut mulla ei oo oikeen tilaa monille purkeille... :ashamed:
Ne on onnesta soikeena kun sanot vielä että nostat kaikki ylös, putsaat juolavehnät kunnolla pois ja "nämähän on helpompi käsitellä ja samalla vaivalla tulee jaettua". Sovitte vaan jo heti alussa että tietävät osan poistuvan, ja mielellään niin että saavat olla olan takana kurkkimassa ja antamassa - raivostuttavia ohjeita ja kertomassa tarinoita, mut sit ei tule sanomista jälkeenpäin.
testattu![]()
Loistava taktiikka!!!
Kaikki osapuolet hyötyy ja kenekään lompakko ei laihdu. Mummot kehuu kilpaa sitä "reipasta ja mukavan auttavaista naapurin Tiinaa" marttkaerhossa ja lapsilleen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja o:Alkuperäinen kirjoittaja Yömyssy:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Syksyllä saa taimiakin edullisemmin![]()
Ei kai syksyllä voi enää taimia istuttaa? Vai voiko jotain lajeja laittaa?
Oi kun tietäisit. Kun on taimien poistomyynti, ostan aina peräkontin täyteen. Hyvin ovat taimet talvehtineet. Toki muutamia aina kuolee pois, mutta se ei haittaa, kun koko kontillinen maksanut noin kymmenen euroa....
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:syksy on hyvää aikaa istuttaa. Samallahan pistetään sitten noi kevätkukkien mukulat sinne väleihin.
Allekirjoittanutkin aina joka vuosi bongailee taimitarjouksia. Kerran oli Multasormessa iso kasa taimia sikahalvalla. Tosin ilman nimilappuja. Otin kaikki, jotka tunnistin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:syksy on hyvää aikaa istuttaa. Samallahan pistetään sitten noi kevätkukkien mukulat sinne väleihin.
Allekirjoittanutkin aina joka vuosi bongailee taimitarjouksia. Kerran oli Multasormessa iso kasa taimia sikahalvalla. Tosin ilman nimilappuja. Otin kaikki, jotka tunnistin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kaivuri:prismassa myydään allasmuovia sopuhintaan eikä suihkulähdepumppukaan maksa kuin 19.90e. kaivoin itselleni altaan ja varustin prisman pumpulla ja huvin on toiminut.
Alkuperäinen kirjoittaja Yömyssy:Alkuperäinen kirjoittaja o:Alkuperäinen kirjoittaja Yömyssy:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Syksyllä saa taimiakin edullisemmin![]()
Ei kai syksyllä voi enää taimia istuttaa? Vai voiko jotain lajeja laittaa?
Oi kun tietäisit. Kun on taimien poistomyynti, ostan aina peräkontin täyteen. Hyvin ovat taimet talvehtineet. Toki muutamia aina kuolee pois, mutta se ei haittaa, kun koko kontillinen maksanut noin kymmenen euroa....
Ai, en tiennyt! Sitten mäkin ostan syksyllä ison kasan taimia valmiiksi, kun muutetaan syyskuussa. Kiitti vinkistä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Monilla paikkakunnilla on myös kevään ja kesän aikana taimien myynti/vaihto -iltoja, eli jokainen tuo jotain kasvia ja voi vaihdella keskenään tai ostaa halvalla toisilta harrastajilta ...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä suosittelen kans noita naapurin perkuujätteitäNiistä on meidän puutarha tehty
Olen saanut puskan alkuja äidiltäni, mummoltani, kavereiltani, naapureilta, ex-naapureilta jne. Aina niitä jossain on tarjolla ja mullehan kelpaa. Vaihtelen sitten paikkoja ja hävitän sitä mukaa jos eivät menesty tai ovat huonon näköisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Oih...oli ihanaa nähdä täällä puutarhakeskustelu!
Mulla niin sormet ja mieli syyhyää päästä puutarhan kimppuun...vaikkei tuo kummoinen olekkaan, mutta kaiken olen omin kätösin sinne laittanut, suurella sydämellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Mä oon jo saanut tehdä ekat haravoinnit, vaikka pääpiha on hyvin lumen peitossa. Ajattelin, että nythän on hyvä ottaa peittoperennoista paloja ja juurruttaa niitä turveruukuissa. Olisi tarvetta monelle taimelle, kun korvaan yhdessä kohtaa nurmikkoa niillä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Alkuperäinen kirjoittaja nalkuttava talonmies:Mä oon jo saanut tehdä ekat haravoinnit, vaikka pääpiha on hyvin lumen peitossa. Ajattelin, että nythän on hyvä ottaa peittoperennoista paloja ja juurruttaa niitä turveruukuissa. Olisi tarvetta monelle taimelle, kun korvaan yhdessä kohtaa nurmikkoa niillä.
Muutaman viikon olen tässä jo kärvistellyt, että milloin viitsisi laittaa esim. krassin siemeniä itämään...ja kaikkea muutakin mukavaa
Kun tulee kevät ja kesä, niin minua ei paljoa sisällä näy iltaisin...on niin ihanaa, kun saa lapset nukkumaan ottaa kahvikuppi ja mennä takapihalle touhuamaan...kun mies kuulostelee sisällä, mikäli lapset sattuisivat heräämään!
Meni kyllä taas vaihteeksi nuo lainaukset persiilleen![]()
Kesäkurpitsat, kukat ym on vielä laittamatta. Tänä vuonna en kylvä paprikaa, chiliä, tomaattia enkä ananaskirsikkaa tai latva-artisokkaa, joten puoleenkuuhun pitäisi sinnitellä![]()
Mulla on puolilämmin tila johon siirrän taimet ettei tule korkeita honteloita, ennenkuin joku älähtää![]()