Kuinka teidän viikonloppunne meni?

  • Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti
Perjantaista päin persettä..Kuulin jutun joka muka oli minun kertomaani..Lauantai-illalla oi,paljon paljon paremmin.Tapasin erään,joka saa sukat pyörimään jalassa,tämän kanssa parannettiin puolimaailmaa(enemmänkin,jos ois ollut mahdollisuus :whistle: )Sain naistenpäivän kukan ja ystävän eleenä jotain muutakin..
Tänään on ollut suht hyvä päivä,ellei aamun kohmeloista oteta laskuihin..
 
pe meni kotosalla ollessa.. lauantai kyläillessä ja pienessä vitutuksessa miestä kohtaan.. ja tää päivä oltiin pitkää ulkona koko perhe.. käytii leikkarilla.. tyttö keinui ja laski mäkeä.. ja sit viel pääs eriksee isänsä kans pulkkamäkeen :heart: =)
 
Kiitos kysymästä, oikein mukavasti meni :) Eilen oli hyvä ilma, niin ulkoiltiin retkeilemällä ja tänään on ollut ikävämpi keli, joten ollaan oltu kotosalla (isäntä ja lapset kävivät luistelemassa), olen pyykännyt ja siivonnut uunin ja kaappeja.
 
pe meni väsymyksen kourissa, la olin koulussa aamusta iltapäivään ja illalla olin taas ihan kuitti ja kaaduin sänkyyn ja tänään ollaan vaan oltu.. että aika ohi meni ja ens viikonloppua odottaessa :)
 

Yhteistyössä