Elikkäs, naapurin poika tulee hakemaan meidän poikaa ulos. No vartin leikittyä hän jättää meidän pojan ku nallin kalliolle ja lähtee toisen naapurin kans leikkiin ja tottakai meidän pojalle tulee paha mieli. Tätä on jatkunut koko kevään ja muutenki naapurin poika on tehny kaikenlaista kolttosta meijän jäppiselle. Esim leikitään porukalla meijän pihalla ja sit mennään toiseen pihaan johon tää poika tuumaa ettei meijän poika saakkaan tulla heidän mukaan.. Mun mielestä tää ei ole oikein että "mää leikin sun pihalla mut sää et saa leikkiä meijän pihalla". Meijän poika 4v ja naapuri 5v.
Mä nään niin punasta jo tähän tilanteeseen |O |O |O Naapurin äitille kävin sanomassa ja hän tuumas ettei ketään voi pakottaa. No ok sen tiedän mut eikös tuollaseen käytökseen pitäis jo puuttua?
Vai mitä mieltä olette ja mitä tekisitte?
En ole ennen tälläseen tilanteeseen joutunut ja tiedän että näitä on vielä paljon edessä mutta olis kiva saada teiltä hyviä vinkkejä/kokemuksia että kuinka tällänen tilanteen voisi hoitaa asiallisesti..
Mä nään niin punasta jo tähän tilanteeseen |O |O |O Naapurin äitille kävin sanomassa ja hän tuumas ettei ketään voi pakottaa. No ok sen tiedän mut eikös tuollaseen käytökseen pitäis jo puuttua?
Vai mitä mieltä olette ja mitä tekisitte?
En ole ennen tälläseen tilanteeseen joutunut ja tiedän että näitä on vielä paljon edessä mutta olis kiva saada teiltä hyviä vinkkejä/kokemuksia että kuinka tällänen tilanteen voisi hoitaa asiallisesti..