Kuinka te ootte siirtäneet leikkimökkiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Talkoot pystyyn ja raavaat miehet liinojen tai joidenkin tankojen kanssa hommiin?

Hmm, tarvis aika monta miestä... 8 ?

Riippuu kuinka raavaita :D 4-6 olisi mun veikkaus. Kovin iso määrä ei mahdu kätevästi kulkemaan pienen mökin ympärillä.

Me siirrettiin 50 metriä leikkitornia ja meillä oli liinoilla torni ilmassa. 3 miestä ja minä. Mulle oli kyllä ihan riittävän painava, huhuh. Leikkimökki on painavampi, koska se on tiiviimpää tavaraa ja katolla varmasti joku kate.

Talkoot pystyyn ja raavaat miehet liinojen tai joidenkin tankojen kanssa hommiin?

Riippuu kuinka raavaita :D 4-6 olisi mun veikkaus. Kovin iso määrä ei mahdu kätevästi kulkemaan pienen mökin ympärillä.

Niin, mökki on 2 metriä pitkä, 1.6 metriä leviä + 50 cm terassi , 2 metriä korkea. Argh.. Paikalle se on tuotu 10 vuotta sitten lavetilla. Voisin kuvitella että on aika panava.. lattia, katto, seinät on vuoratut, katto on tiiltä.. tekis oikeastaan mieli räjäyttää koko laitos :D

Niin, mökki on 2 metriä pitkä, 1.6 metriä leviä + 50 cm terassi , 2 metriä korkea. Argh.. Paikalle se on tuotu 10 vuotta sitten lavetilla. Voisin kuvitella että on aika panava.. lattia, katto, seinät on vuoratut, katto on tiiltä.. tekis oikeastaan mieli räjäyttää koko laitos :D

Ikkunat ja ovet nyt voi irroittaa matkan ajaksi. Auttaa edes vähän :D .

Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Jos tilaa ja traktori käytös, niin kuormaliinat mökin alta ja nostaa traktorilla ylös.

En tiiä saisko sitä nostettua tarpeeksi ylös.. täytyis varmaan testata.

Ei sitä kauheen ylös tarvi nostaa jos ei jtn mäkeä edessä tai muuta. Kulkee hyvin traktorin etunostolaitteessa, eikä juuri heilu minnekään kun joku kävelee vieressä ja ohjaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Ei sitä kauheen ylös tarvi nostaa jos ei jtn mäkeä edessä tai muuta. Kulkee hyvin traktorin etunostolaitteessa, eikä juuri heilu minnekään kun joku kävelee vieressä ja ohjaa.

Ei tarviskaan, en vain muista onko meidan natikassa tommosta etunostolaitetta tai edes kauhaa :D Toivottavasti on.

Me liikuteltiin yhtä latoa kahden miehen ja mun voimin. Apuna oli pari tukkia joiden päällä kerrallaan 1/3 ladosta kulki pihan poikki. Lisäapuna käytettiin myös Biltemasta ostettuja vetokärryjä.

Yhteistyössä