Kuinka tätä hääpukua uskaltaa silittää??? *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bullmastiffi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi:
Alkuperäinen kirjoittaja |||||||||:
Ihan kuin olisi menkat vuotaneet REILUSTI yli siteiden. Punainen laahus :|

selvä homma :laugh:

Tällainen mielikuva mulla. :D :laugh: Mutta tosi nätin näköinen muuten ja tykkään kyllä että hääpuvussa on muutakin väriä kuin valkoista ja sen eri sävyjä.

Tommosta mekkoa mä oon omiin juhliinkin haaveillut.. Kattelin ihan samantyylistä joskus vuosia vuosia sitten jo jostain häälehdestä. Ihana..

Näin ohimennen vaan :) Silityksestä en tiedä hevonkukkua.

Tietty jos et halua käydä höyryttämäs pukua niin ole tarkkana ettei pukuun tuu vekkejä tai kuidut vaurioidu niin et satiini näyttää muovimaiselta. Silittäisin nurjalta puolelta ja mahdollisimman pienellä lämmöllä ja tosiaan jonkin rätin läpi. Veden kans kannattaa olla tarkkana ettei tuu tahroja.

"Mitä silittämiseen tulee, kannattaa olla varovainen. Silitä nurjalta ja ilman höyryä tai aivan minimillä. Kosteuspisara voi jättää näkyvän jäljen!"

http://foorumi.ihanitse.com/viewtopic.php?f=4&t=26371

Katselin tuota ihan samaa pukua juuri viime viikolla :) Nätti on. Ja sopisi niin hyvin meidän keskiaikahäihin! Mulle tuli siitä vain sellainen olo, että tuo on varmasti joka toisella morsiamella, en tainnut olla ihan väärässä ;)

ykkösellä ei satiini siliä kolmosella vasta mutta jos amatöörinä alat silittää tuota pukua niin saattaa olla kamalamman näköinen silityksen jälkeen. Pitäis silittää höyryllä, mutta takeita ei ole että jääkö jälkiä kankaaseen ja sitten että saat saumat silitettyä kunnolla niin nurjalta ja saumojen alta muuten tulee saumanvarat näkyviin oikeelle puolelle. Jos uskallat niin ota riski, mut ei oo ihan sama kuin perus paidan silitys. Ja älä silitä jos rauta valuttaa vähänkään jotain kalkkia.

no ennemmin veisin sen ammattilaisen silitettäväksi ja maksaisin siitä et se ei mene pilalle, kuin itse lähtisin silittämään kun ei ole hajuakaan asteista ja millä tavalla. on sen verran varmasti hintaa et ei huvittaisi itse pilata

Kaunis puku. Itse kävin kanssa tuon sivuston läpi :) En uskaltaudu tilaamaan kun en tiedä onko sivusto luotettava. Onko kukaan tilannut sieltä mitään? :)
En valitettavasti tiedä vastausta kysymykseen, mutta saitkin sen jo ilmeisesti. :)

Yhteistyössä