F
fgfg
Vieras
Vauva tulossa ja hankintoja mietin...kuinka tarpeellinen tuo rintapumppu siis on? Kannattaako ostaa etukäteen? Missä tilanteessa pumppua tarvitsee?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikä välttämättä siihen ensihätään heru vaikka kuinka pumppais. Sekin vaatii opettelunsa ja rauhan (ei nälässään kirkuvaa vastasyntynyttä murehdituttaa siihen viereen).
Ett vaikka itse olen todellakin äidinmaidon kannattaja, nii kyll se muutama korvike kannattaa varata sinne kaappiin.
Joku ihmetteli ett neuvola pyytäny ostaa korviketta valmiiks.. juu se tetra on aika halpa.. parilla eurolla pärjää jo useemman päivän. Pystyy vaikka keskellä yötä lämmittää heti edes jotain syötävää vastasyntyneelle.
Kun taas jos pumpulle tulee tarvetta, nii parilla eurolla ei pitkälle pärjää, kunnolliseen menee jo sievoinen summa.
Eikä välttämättä siihen ensihätään heru vaikka kuinka pumppais. Sekin vaatii opettelunsa ja rauhan (ei nälässään kirkuvaa vastasyntynyttä murehdituttaa siihen viereen).
Ett vaikka itse olen todellakin äidinmaidon kannattaja, nii kyll se muutama korvike kannattaa varata sinne kaappiin.
Voihan hätävaraks pyytää joltai lainaan pumppua, tai ostaa torista. Et on se pumppu jos sitä yöllä heti tarvii. Ja voi sit ostas kunnollisen euraavana päivänä.