Kuinka tarkkaan olette pk:ssa ohjeistaneet lapsen ulos pukemisen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lissu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
omani osaa sanoa jos kylmä, ja muuten on hyvin olleet puetut (kun vaan muistan kaiken laittaa reppuun) ja ammattilaisia ovat, usein itse kysyn heiltä mitä pukea/ottaa mukaan hoitoon, kun itse olen sisähommissa ja niin kaukana päiväkodin arjesta..

[QUOTE="vieras";23204238]Teillä on sitten aika lahjakas 4-vuotias. Meillä ei edes aikuinen mies aina tiedä mitä ulos pitäisi pukea vaan palaa aamulla kotiin hakemaan vaatetta :D .[/QUOTE]

Kas. :) En ole koskaan ajatellut, että lapseni olisi mitenkään erityisellä tavalla lahjakas, mutta ilmeisesti hän on. :) Ihan tasan tarkkaan on neljävuotiaasta asti ja aikaisemminkin tiennyt, mitä tarvitsee päällensä. Varsinkin päiväkodissa, kun on aamulla päiväkotimatkalla jo todennut, että millainen ilma siellä on. :)

Meillä kyllä pukeevat ennemmin liikaa kun liian vähän, ja ei ainakaan meidän 3-vuotias osaisi sanoa mitä päälle on tarkotus laittaa, lähtisi ulos ilman haalaria jos saisi... Mutta siis kun minusta tarkenisi sisävaatteilla, villapuvulla ja haalarilla niin lasta hakiessa hänellä on usein vielä yhdet verkkarit ja fleece siellä välissä, mut tosiaan permpi niin ja TODELLAKIN tuolla kelillä tarvitsee villapuvun!

Yhteistyössä