Kuinka tärkeä hiukset teille on? Tuli vain mieleen tuosta että voisitteko ajaa kaljuksi pään

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mä olen kaksi kertaa ollut lähes kalju ja voin sanoa, että pienin se on mun murheista ollut tässä elämässä. Hiukset on yleensä uusiutuva luonnonvara ja ei se ole elämän tärkein asia.

Mä olin ekalla kerralla saanut yhden sytostaatin, kun yhtenä päivänä hiuksia harjatessa jäi harjaan kauhea tukko. Muistan olleeni silloin äitini luona vessassa harjaamassa hiuksia ja menin näyttämään äitille, että nyt se alkoi. Kaksi peruukkia mulle hommattiin, mutta en mä niitä montaa kertaa käyttänyt. Ne oli niin kauhean hiostavia ja jotenkin niin ärsyttäviä. Käytin ekalla kerralla lippistä ja toisella kerralla eri värisiä jenkkihuiveja. Hiusten ohetessa ne leikattiin suosiolla lyhyeksi, niin ei erottunut niin kovaa se hiusten ohuus. Sitten lopuksi sai vain nyppiä lyhyitä hiuksia päästä.

Mutta siis pointti oli, että ei ne hiukset niin tärkeät ole. Pieni asia loppujen lopuksi.

tärkeet mutta ei se terveyden edelle todellakaan mene.
mulle se merkitsee aika suurta osaa naisellisuudessa ja oon nähny vaivaa näitten eteen.
mutta tosiaan pieni hinta olla kalju jos saa elää.
mun mummulta juuri poistettiin toinen rinta kun oli syöpä.

Kohtuullisen tärkeät. En mä niitä huvikseni pois ajelisi, peittävät edes jotain ja kiinnittävät huomion pois nassusta mutta jos lähtisivät jostain syystä niin sitten lähtisivät.

Yhteistyössä